Hej :) Jeg har et nystartet webside, som er ved at blive lavet af en professionel webdesigner og siden åbner senest mandag den. 23 Januar. Det er en hjemmeside som skal dække alt sport, men i første omgang bliver det Håndbold, fodbold og CS, som mit team vil dække både på international og lokal plan. Vi vil derudover arrangere events som f.eks. fodboldturneringer, CS-turneringer osv. Så der bliver noget fælles at snakke og debattere om på siden. Nogen der har lyst til at få deres Logo/banner på vores forside som Sponsor? Vi forventer ingen penge eller goder, blot en god opbakning, da vi er nystartet og formålet er ikke at tjene penge, men skabe et godt fælles og en masse aktiviteter :) Vi er også igang med at lave en facebookgruppe, for at få flere til at benytte sig af dette. Siden kommer til at hedde: www.AltSport.dk |
Gratis Reklame/sponsor for dig
|
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
Det kunne da være intresant. Hvad forventer du fra vores side? Smid gerne en pm her også. |
Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer
Hej! Du må meget gerne sende min en PM, så lad os se hvad vi kan finde ud af! :-) |
Hm.. der står at alle Aminoer må gerne skrive :) |
Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer
Hmm underligt, vil du sende mig din mail :-) så kan vi tage den der?:-) |