Det virker her. :-) |
Jeg får altså desværre også fejlen her hos mig :(
Fatal error: Class 'JRequest' not found in /home/bjrnbakc/public_html/bonus-forum.dk/libraries/import.php on line 63
Det ser ud til, at forummet fungere nu. Jeg er i hvert fald inde :) Jeg synes at forsiden (som jeg kun har været på, har ikke oprettet en profil) er utrolig voldsom. Jeg synes der sker ufattelig mange ting på en gang. Jeg ville få mere styr på de bokse du har med: Debat, opslagstavle og blogs.
Det var lige, hvad jeg havde at sige ved første øjekast. Håber du kan bruge det til noget. :-) Held og lykke med forummet, det virker, som en god idé. P.S - Jeg vil lige anbefale dig, at lytte til dette klip med Martin Thorborg: http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html Der er også en del andre klip på siden omkring start af debatforum :o) |
Tak for tip. Herfra er det altså oppe at køre. Kan du komme på? |
Dejligt du kan komme på :) 1000 tak for dine indput, men vil vi kigge på :) Og tak for tip om Martin Thorborgs videoer! Vh. Helle |
Hej Sebastian, Kunne jeg få dig til at beskrive igen hvad det er du synes der gør at forsiden virker "voldsom"? Jeg synes nemlig ikke der er flere informationer på bonus-forum.dk end på eks. amno og voresborn.dk?? :) |
Helt kort inden jeg sætter mig til aftensmad. I vil ALT for meget på forsiden - blev totalt stresset. Umuligt at overskue - mange farver, mange elementer. Mange alt for meget.
stig |
Hej igen. Ja selvfølgelig! For det første, så synes jeg voresborn.dk er fuldstændig forfærdeligt opstillet også. Så der ville jeg ikke få inspiration fra. Amino.dk er ok - det første du opdager er det vigtigste, nemlig forumindlæg. Så alt ok der! Der er mange ting på Amino's forside, men det er også stilt MEGET bedre op end jeres side. Lad os tage boksene igen: Debat - WOW, der er meget tekst på meget lidt space. Og hvorfor ikke gøre det større? Er det ikke det jeres side omhandler - et forum? Det forstyrre også med underlined kategori link. Fjern underline og giv det en anden farve der ikke skiller sig for meget ud i forhold til overskriften. Opslagstavlen - Få det stilt op på en anden måde. Det er altså ikke pænt, med det NEW skilt under og sådan. Jeg ville få det positioneret i hjørnet af "annoncen" eller sådan noget. Jeg ville også placere indholdet i venstre side af boksen i stedet for i center. Også rykke links med kategori og sådan ud til højre for billedet. Måske ligesom jeres netværksgrupper, det er pænere synes jeg. Bonusblogs - Nej hvor kedeligt. Gider ikke engang trykke på det ene link der er. Der skal være et eller andet der fænger. Jeres information om, hvad jeres forum er og hvad ideen er bag det, skal ikke være der synes jeg. Det forstyrrer og fylder alt alt for meget. Kort det ned og ryk det ud i højre i en boks derude eller noget. Baggrunden skal enten fortones mere ud eller fjernes. Alle de ikoner er meget forstyrrende også. Jeres log-ind halløj oppe i højre hjørne skal også gøre mere tydeligt og mindre kedeligt. Jeg ville sætte det ind i en boks som i har ude i højre side. Den "slider" der er lige nedenunder jeres information-vi-er beskrivelse, skal rykkes længere ned eller slet ikke være der. Håber I kan bruge det til noget :-) Mvh, Sebastian. |
Mange tak for jeres indput :) Det med teksten der står for tæt i boksene med "vindueskig" er jeg helt enog i og også det med log-ind knappen....det er vi i gang med at rette til. Og ja jeg er heller ikke vild med Opslagstavlen, hverken kattegorioversigten eller i boksen på forsiden, men det var det modul der var tilgængeligt...håber vi findet en der er pænere og mere overskuelig. Slideren forstår jeg ikke hvorfor ikke må være der. Den mangler lidt flere ting at vise og lidt finjustering. Personligt synes jeg det er super at der er kig til alle ting på forsiden...men det kan være fordi jeg er kvinde og gerne vil dane mig et hurtigt overblik over hvad der sker og om jeg bliver nysgerrig på at kigge mere ;-) BonusBlogs ser kedelige ud nu fordi der kun er en blog selvfølgelig, men den bliver jo fyldt op med tiden. Jeg foretrækker selv at foto er i venstre side og tekst i højre og gerne kun en overskrift og en smule af indholdet.... Vi tager imod kritiken og hører gerne hvis der er flere kommentarer :) vh Helle |
Hejsa, Jeg synes at der skal være nemmere adgang til jeres debatforum, i form af en knap direkte fra forsiden. Jeres debatforum: der er ALT for mange emner og underemner. Der er mere end 50! Jeg ville fjerne ALLE underemner, og en hel del af hovedemnerne, og evt. lade forum udvikle sig efterhånden. Opret underemnerne hvis der med tiden bliver behov for at dele hovedemnerne op. Prøv at kigge på sammenbragte-familiers forum . Der er kun én enkelt gruppe (emne) at placere sine indlæg i, og det er da et rimeligt aktivt forum, som fungerer fint. Jeg kan godt lide, at forsiden udstråler, at der er en hel masse indhold på sitet, men er enig med de øvrige i, at der bør luges lidt ud, da det også virker lidt uoverskueligt. Og så forstår jeg ikke det underlige grå billede i top/midten. Jeg kan se at det forestiller nogle mennesker, men det ser altså mest ud som om, at en eller anden har leget lidt for meget med nogle filtre i photoshop og fundet en "smart" effekt. |