Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mini-jubilæum Ide nr.150 ud af 1000 ideer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så rundede jeg endnu et hjørne, og ja jeg fejrer ALLE hjørner :-) Ide nr.150 blev online social media booking i theateret, bliver det næste store... håber jeg :-) I hvertfald en ide. Lad mig minde om at vi er flere og flere der offentliggør de ideer vi ikke forsøger at realiserer, og jeg vil gå slå et slag for Sharing! Det er med til at skabe værdi for os alle!

Men mest af alt, vil jeg blow my own horn, for at nå 150!

/Jesper

P.S: Har stadig MASSER af min gratis eBog på lager ;-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jesperlh:

P.S: Har stadig MASSER af min gratis eBog på lager ;-)

Hvad så med at lave en signatur som linker den. eller din blok man kan finde den.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha konge ide... Mega diskriminerende godt nok, men fuck det... Neger ? nej ham vil jeg ikke sidde ved siden af, tyk? nej ham gider jeg sku heller ikke sidde ved siden af, gingerhead? nej fanme nej, ikke sådan en rødhætte, blondie med storepatter! YEP den plads tager jeg !!!

(p.s. jeg har ingen fordomme over for negere, tykke eller gingerheads, ovenstående er kun skrevet i spøg ;))

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Hvad så med at lave en signatur som linker den. eller din blok man kan finde den.

God ide LOL sorry

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

The-shop.dk:
(p.s. jeg har ingen fordomme over for negere, tykke eller gingerheads, ovenstående er kun skrevet i spøg ;))

LOL well... det var ikke must i den ånd jeg havde forestillet mig ideen, det var for at forsøge at skabe social integration omkring en kultureloplevelse med forbillede i Sociale Medier :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)