Jeg har længe tænkt, at udnytte min personlige kompetencer og min tanke er landet på, at arbejde som agent for diverse firmaer. Min fordel er klart at jeg kan mange sprog og herunder Dansk, Arabisk, Engelsk, Kurdisk, Tysk, og tildels lidt spansk og iransk. Jeg har tidligere været ind og snuse til markdet bl.a i Irak, men i 2008 slog trak banken sig tilbage da krisen var kommet, til trods for der var penge i mellemøsten. Derfor har jeg erfaring og har brugt mange år på research Specielt I nord Irak hvor man ofte skal bruge politiske forbindelser for at komme letter frem og dette har jeg efterhånden et rigtig godt tag på med indflydelsesrig embedsmænd. Jeg havde tænkt noget i form af, at arbejde som agent for for diverse firmaer som enten ønsked salg eller at bane vejen for deres produkt i det pågældende område. Tror i denne ide kan viderføres? hvis ja, hvor skal jeg starte og hvem kunne jeg være potentiel for?
|
Ja selvfølgelig kan den det, den model virker jo millioner af gange hver dag i hele verden, at være agent. Det afhænger primært af dit eget engagement og indsats...
Lav en plan eller og med dit netværk om hvilke produkter ydelser der er brug for og kunne være spændende at repræsentere i regionen...
/