Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny affiliate side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu startet en affiliate side: www.onlineindkomst.dk

Det skal siges at de artikler der er derinde er skrevet af mig, og jeg har ikke den store erfaring, dvs. at jeg ikke ønsker feedback på artiklerne. jeg håber på at få nogle "eksperter" til at skrive en artikel eller to.

Det kunne også være fedt, hvis nogen af jer kunne tænke jer at skrive en artikel.

Det som jeg gerne vil have feedback på er design, evt stavefejl o.l

Hvis i gerne vil skrive en artikel til siden er i velkommen til at skrive en mail til mig på itfit@hotmail.dk.

Tak på forhånd.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:55

Hej du.

For det første er den sindssyg lang tid om at loade - ved ikke om det bare er et problem hos mig?

desuden ser hjemmesiden ikke særlig seriøs og professionel ud..

Det virker useriøst at bruge en hotmail.. og at der bare står et nr.. er det telefonnr el. cvr nr eller hvad?Derudover er dit topbanner mega uskarpt, hvilket også er useriøst i mine øjne..

så har du skrevet netwærker istedet for netværk.. et netværk, flere netværk hedder det..

Den grønne ting som kører oppe under menulinjen er irriterende at se på..

Dine menuknapper som "hopper" hver gang man kører musen over dem er også irriterende i mine øjne.. havde måske virket bedre hvis ens målgruppe var 7 - 10 år..

Dine tekster virker heller ikke så seriøse, og var jeg kommet ind på din side via google, var jeg der maks 2 sek før jeg forladte den igen..

Den røde baggrundsfarve er meget BANG, lige i ansigtet.. og så er det anstrengende at læse sort på rødt..

Det blev lidt negativ det her indlæg, men synes bare ikke at det virker som om at du har gjort særlig meget ud af det, desværre..

Jeg synes du skal holde siden meget mere enkel og overskuelig.. fx ved at installere wordpress, der er sindssyg mange fede temaer! og du er selvfølgelig velkommen til at skrive hvis du skal bruge hjælp..

Mvh Tobias.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:09

Det kan godt være det blev et nigativt indlæg men det er jo også det jeg har brug for så mange tak for svaret.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:10

Hvorfor ikke bare opsætte en side i WordPress? 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12

først få rettet den intet sigende titlen der er på forsiden og alle undersiderne den man læser på google

mangler indhold og atter indhold og vis nogle skal skrive for dig er det vigtigt du starter ud med hvad vil du med siden så nogle kan hjælpe dig , vis alt tekst skal rettes og skrives og det skal virke som din side kommer det til at blive dyrt da de skal skrive alt og derved bliver det ikke din mening der nok kommer på siden så hvorfor lave siden skriv formålet og forklare det grundigt

der mangler social på siden alt google plus

der mangler en ide med siden derved super svært at give feedback på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)