Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Green CarWash Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg er ved at starte et firma hvorfra der skal sælges rengørings maskiner. Kan nogen hjælpe med en billig hjemmeside da pengene er ved at løbe tør.

Det skal være en side med

- velkommen side
- Info side
- billeder og beskrivelse af maskiner
- kontakt side
- og gæstebog side

Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du er velkommen til at kontakte mig på jacob@komonline.dk. Jeg kan gi' dig et godt og billigt tilbud på hvad du søger.

Med venlig hilsen

Jacob, KomOnline.dk
Fra Greve
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 kr, så gør jeg det gerne for dig, hvis opgaven stadig er åben.

Send mig en PB, hvis du lyster :) 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gør det gerne for 500 kr. Send PM. :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej Mo! 

Jeg bliver simpelt hen nød til lige at råbe lidt op :) 

Der findes så mange små/store virksomheder der ud som gøre det som du lige nu har gjort :) Starter en biks og kommer i tanke om at I skal have en hjemmeside, men ved ikke havd den skal bruges til og så hopper i på bølgen over at ønske en billig hjemmeside hvor jeres logo er vist til venstre...

Prøv lige at stoppe en gang og tænk jer godt om hvad I vil men en hjemmeside. En hjemmeside skal være jeres salgs kanal og ikke en selvglad spejlbillede.  Hvis du ikke tror på at din hjemmeside vil kunne hive penge hjem til dig, så er der måske ikke en grund til at have den? For hvad gøre en "dårlig" hjemmeside godt for ens forretning?

Find en strategi, en mål for havd du ønsker at opnår med din hjemmeside. Hvilke forventninger du har at hjemmeside skal udfylde. Derefter skrab 10.000 sammen og får en her fra Amino til at lave en hjemmeside med en koncept bag sig, som i sidste ende vil give dig kunder i din biks. 

Sig at jeg er dum, men jeg har arbejdet med web i nogle år nu og set rigtig mange eksempler på det her, som næsten aldrig har endt godt. 

Mange venlige hilsner 

Srdjan Lukic

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave det til dig i wordpress med de forskellige sider.
Der følger et dejlig nemt og bruger venligt CMS system med som gør det nemt at rette.

Hvis du ønsker dig en pris på dette, beder jeg dig sende mig en pm tak :)

Hilsen Morten :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Srdjan:

Hej Mo! 

Jeg bliver simpelt hen nød til lige at råbe lidt op :) 

Der findes så mange små/store virksomheder der ud som gøre det som du lige nu har gjort :) Starter en biks og kommer i tanke om at I skal have en hjemmeside, men ved ikke havd den skal bruges til og så hopper i på bølgen over at ønske en billig hjemmeside hvor jeres logo er vist til venstre...

Prøv lige at stoppe en gang og tænk jer godt om hvad I vil men en hjemmeside. En hjemmeside skal være jeres salgs kanal og ikke en selvglad spejlbillede.  Hvis du ikke tror på at din hjemmeside vil kunne hive penge hjem til dig, så er der måske ikke en grund til at have den? For hvad gøre en "dårlig" hjemmeside godt for ens forretning?

Find en strategi, en mål for havd du ønsker at opnår med din hjemmeside. Hvilke forventninger du har at hjemmeside skal udfylde. Derefter skrab 10.000 sammen og får en her fra Amino til at lave en hjemmeside med en koncept bag sig, som i sidste ende vil give dig kunder i din biks. 

Sig at jeg er dum, men jeg har arbejdet med web i nogle år nu og set rigtig mange eksempler på det her, som næsten aldrig har endt godt. 

Mange venlige hilsner 

Srdjan Lukic

Wonderful! 

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Srdjan:

Hej Mo! 

Jeg bliver simpelt hen nød til lige at råbe lidt op :) 

Der findes så mange små/store virksomheder der ud som gøre det som du lige nu har gjort :) Starter en biks og kommer i tanke om at I skal have en hjemmeside, men ved ikke havd den skal bruges til og så hopper i på bølgen over at ønske en billig hjemmeside hvor jeres logo er vist til venstre...

Prøv lige at stoppe en gang og tænk jer godt om hvad I vil men en hjemmeside. En hjemmeside skal være jeres salgs kanal og ikke en selvglad spejlbillede.  Hvis du ikke tror på at din hjemmeside vil kunne hive penge hjem til dig, så er der måske ikke en grund til at have den? For hvad gøre en "dårlig" hjemmeside godt for ens forretning?

Find en strategi, en mål for havd du ønsker at opnår med din hjemmeside. Hvilke forventninger du har at hjemmeside skal udfylde. Derefter skrab 10.000 sammen og får en her fra Amino til at lave en hjemmeside med en koncept bag sig, som i sidste ende vil give dig kunder i din biks. 

Sig at jeg er dum, men jeg har arbejdet med web i nogle år nu og set rigtig mange eksempler på det her, som næsten aldrig har endt godt. 

Mange venlige hilsner 

Srdjan Lukic

Yes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)