Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort og kredikort på webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ved at starte en webshop op, og jeg er helt ny på dette område. Jeg har søgt lidt rundt på nettet, også på Amino, men har stadig ikke fundet helt ud af det.

Hvordan får jeg mulighed for at folk kan betale med Dankort og kreditkort såsom Mastercard på min webshop? Er det ikke noget med at Dankort er gratis, men at det koster med kreditkortene?

I må meget gerne linke til hvorhenne jeg kan få adgang til de forskellige tjenester.

Tak på forhånd

Mvh

Alexander

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
For at modtage Dankort og Visa Dankort skal du have en indløsningsaftale med PBS. Det koster 250kr i oprettelse og 1000kr om året. Derudover koster det omkring 1,4kr. per transaktion.

For de internationale kort er der flere muligheder. PBS gør det for 3500kr i oprettelse og 1000kr om året. Derudover trækker de ca. 1,4% per transaktion.

En anden udbyder af internationale betalingskort er Euroline. De koster ikke noget i oprettelse eller årsafgift, og tager mellem ca. 1,50% og 1,80% per transaktion.

Slutteligt skal du have en gateway (PSP) som formidle betalingerne. Der kan jeg anbefale Quickpay til 149kr. om måneden. De tillader at kombinere indløsere.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)