Jeg kender den desværre ikke, men du er derimod velkommen til at bruge mine 3 artikeldatabaser - der er god SEO værdi i dem alle, da de ikke er spammet til og til gengæld har massere af backlinks.
God fornøjelse.
Ps. de er i min signatur
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Jeg har også et par artikler pending derinde. Det ser dog ud til at de seneste artikler er blevet godkendt i slutningen af 2011 - så der er lidt håb endnu.
Jeg skrev artikler derinde for et års tid siden, og de ranker sådan set ok på deres søgeord. Og der kommer nok 10 besøgende om måneden derfra - Skal ses i forhold til at det er en meget lille niche men med et stort udbud
Tak for det. Jeg tænker bare at jeg ligeså godt kan tage teksterne jeg har skrevet derinde og så bruge dem et andet sted, hvis de alligevel ikke dukker op
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Jeg kan godt se din bruger, den er aktiv. Problemet du beskriver har jeg ikke stødt på, og kommer ikke hvis jeg eller min kollega prøver at skrive en ny artikel?
Hvilken browser bruger du? kan være jeg lige skal teste det.
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.