Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital tilbydes til at sparke et projekt igang

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter og Be Real,

Jeg er som udgangspunkt en af de skeptiske, pga f.eks. den og den tråd, men jeg håber at blive gjort til skamme :) Mistænkeligørelse er én ting - kritisk sans en anden - det gælder begge veje.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Men hvis du analyserer lidt på det, hvad har du så at miste! Nu kender jeg jo lidt til dit projekt og kan ikke se hvordan det skulle skade dig at sende materiale til trådstarter.

Der skal jo mere til end bare ideen, vi kender jo begge to et andet selskab, der stortset samme ide grundlag som dig, formåede at gå på røven relativt hurtigt :-)

Så pointen er lidt, at du intet har at tabe, andet end tiden du bruger på den e-mail du sender. Så hvorfor ikke prøve!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Njae... sådan ser jeg det ikke helt. Men din kommentar prikker mig naturligvis lidt i maven på flere niveauer, så helt undtagelsesvist undlader jeg at kommentere mere :) 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer

Hvis i mangler investering til jers eksisterende projekt så må i meget gerne byde jer til.

MVH

Be Real

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja den her trad lugter af en uden en krone pa lommen som prover at stjale ideer

maske Mathew aka Jens

Billige seo pakker

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

mmhh syntes du allerede inden et møde virker som en der måske kan virke besværlig at arbejde sammen med. Nu leder jeg ikke efter investor, men det ville holde mig væk at du før kontakt har opsat en meget stor række af krav.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov det gav han mig en stjerne for

tjs det lugter altsammen ogsa sart at han er sa hemmelig og intet andet bidrag til amino udover det her forsog pa at score ideer fra andre

Billige seo pakker

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope, jeg gav dig en stjerne, fordi jeg syntes du opfører dig som en kvajpande!

Prøv evt. at læs de tidligere indlæg i tråden!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tjenester-dk

På mig virker du dybt useriøs og det gøre dit firma også, håber ik du snyder folk med dit firma og grunden

til at jeg føler du er en svindler er fordi "en tyv tror alle stjæler " det er derfor du er så

mistænklig på andre .

Be Real

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

be real:

Hej Tjenester-dk

På mig virker du dybt useriøs og det gøre dit firma også, håber ik du snyder folk med dit firma og grunden

til at jeg føler du er en svindler er fordi "en tyv tror alle stjæler " det er derfor du er så

mistænklig på andre

Be Real

Det er ltid kedeligt når der bliver kastet med sten.

Men pas nu på at din egen seriøsitet ikke lider en krank skæbne. Jeg tror det er bedre for dig at dine penge bliver i banken indtil du beskriver hvad det er du reelt ønsker og under hvilke vilkår og forudsætninger, så skal du nok få seriøse svar.

Men da du er ny som investor, så skal du nok ikke regne med at kunne nyde dit otium ved at indskyde op til 500K, det kan allerhøjst blive penge der anvendes til startup, så vær forberedt på at blive udvandet som investor såfremt du skulle finde et godt koncept.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)