Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye It forum hjemmeside er færdig, Kig forbi...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er fejlen fundet.

siden bør nu køre med det rigtige design!

IT Forummet - Hele Danmarks nye IT Forum

Tilmeldt 9. Dec 11
Skrevet kl. 13:02

Kim Dolleris:

Hej Glen,

En hurtig tilbagmelding!

It fora er altid spændende for nørder som mig jo... :)

----

Nu det nu er et FORUM hvor er der så ikke mere fokus på det generiske indhold - altså forumindholdet? Hvis jeg var fast bruger af siden ville jeg hellere have de seneste 20 indlæg på forsiden. Og så give artiklerne mindre plads.

Hvad sker der med at linke til andre sites på en af de første steder man spotter på sitet? Det er fint at linke, men ingen grund til at sige "velkommen, hvis du hellere vil se det her, er døren der...farvel" ;)

Annoncer er sikkert et nødvendigt unde - de må gerne integreres pænere. Vælg evt. et banner i stedet. En grå kasse med grimme google-links gør ikke noget godt for sitets udtryk.

Loginboks, og brugerinfo (du er ikke logget ind) er to forskellige steder - saml dem.

Udover det kunne det godt trænge til en god portion grafisk kærlighed, men det kan du tage hen af vejen.

:) Kim

Hej Kim

Jeg tror du kiggede på den, mens jeg havde uheldig vis slået designet fra. 
Prøv at kigge på den igen :-)

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener om at linke til andre sider.... Der kører kun google adsense i højreside...Mener du disse?

Jeg er opmærksom på log ind boksen, den bliver snarligt integreret :-)

Men  tak for din kommentar

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 12:02

Hej Glen

Det må være dejligt, endelig at få ført sin idé ud i livet. Et år er lang tid at sidde og rode med det :-)

Jeg er meget enig i de andre kommenterer, så det vil jeg ikke rode mere rundt i.

Nu er jeg måske nok sprog-nazist, men der er et par stavefejl på siden. Husk at vi bruger sammensatte navneord i Danmark. Fx Download Sektionen - det skal være i et ord.

Jeg kan se at du tilbyder brugerne at downloade programmer fra siden. Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om. Hvem skal godkende, teste og uploade alle disse programmer? Hvilke programmer skal ind? Hvordan holder du sig ajour med opdateringer og lignende? Hvem henvender de downloads sig egentligt til - folk der ikke kan bruge Google?

Venligst,
Kenneth

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:33

Glen:
og tak til jer, som har hjulpet mig bla. Alex Westergaard

Du er velkommen, hvis der skulle være noget, selv tak!

---

lige nogle generelle tommel-finger-regler. Når du har logo i toppen, så sørg for at det er klikbart, og føre "kunden" til det sted på sitet du ønsker mest set. Folk klikker oftere på logoet, end titlen på en hjemmeside.

Det ved jeg, pga en test jeg gjorde for nogle år siden, på en frisk hjemmeside, tog jeg den via databasen, og registrerede hvert enkelt klik, som 'ikke' var min admin bruger, da jeg selvfølgelig skulle teste tingene løbende, for at holde min kode opdateret. Efter 5mdr test, havde jeg næsten 4 gannge så mange logo-klik som jeg havde title-klik.

---

du har fået en super flot hjemmeside frem, og det ser ud til at fungere dig ret godt. Jeg læste en snakke om artikle/forum posts på forsiden. Det ville være et godt råd at lave, så du fik måske seneste 5 topics på forsiden fra din totale forum. Så kan du muligvis have 5 artikler nedenunder, og så din "footer" i bunden.

igen, super godt arbejde!

Held og lykke!
/Alex Westergaard 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:06

Fin side du har fået lavet, ser frem til at se den udvikle sig Smile

Tilmeldt 9. Dec 11
Skrevet kl. 15:58

Tak for jeres ros, jeg vil bestemt følge rådene.

Downloadsektionen skal være en service for de gratis medlemmer, hvor de kan se hvilke programmer som er gode og aktuelle, og så downloade dem, istedet for at skulle surfe rundt på indernettet.

Ja, jeg skal nok tjekke mit sprog igennem, jeg er ikke den bedste dansk haj :-)  Men så længe folk forstår det, og det ikke er fyldt med fejl :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)