Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan håndterer du indkøb af serverudstyr?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror også det har meget med interesse at gøre.

Personligt vil jeg helst selv vælge noget fra en leverandør hvor jeg kan ringe efter en mand som så kommer og løser hardware problemet.
Jeg har gjort op med mig selv at min tid er kort til hardware.

Hvis man så har interesse i hardware så kan jeg da godt se det kan være sjovt at sidde og rode med det selv, men for mig at se er de ekstra penge godt givet ud for jeg slipper for at skulle rode med det og jeg har nogle der kommer og løser det for mig.

Og skal jeg se det fra en kundes synspunkt så er jeg da også selv mere tilbøjelig til at vælge HP eller IBM. (arh måske ikke IBM... er og bliver glad for HP)
For det virker mere professionelt frem for en eller anden sort boks man selv har stykket sammen.

Den sidste ting er at med samme leverandør har du en nogenlunde sikkerhed for at de komponenter der sidder i er ens når man bestiller fra en leverandør.
Det gør det noget nemmere hvis man fx. skal ensrette ens systemer. 

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Arendtsen:
Jeg har gjort op med mig selv at min tid er kort til hardware.

Selvfølgelig, det kan også være at mit firma vokser sig så stort at det ikke er noget som jeg længere vil have tid til, og derfor vælger en leverandør (dell, ibm, hp) til at skaffe serverne hos.

Som det er nu kan det bare ikke svare sig for mig at betale 3x prisen for hardwaren hos en leverandør, istedet for at bygge selv. Mit firma er jo slet ikke så stort endnu.

Pengene er der bare ikke til det lige pt. :-) Jeg har dog selv en "ældre" R210 fra Dell og den har bare kørt rigtig godt.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)