Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I også oplevet at være bange for ikke at slå til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er jeg den eneste eller har i også oplevet der her i starten ..?

Jeg er færdiguddannet MultiMedieDesigner i sommers , jeg har dog lavet nogle småjobs til familier , venner osv . Men når det kommer til almindelig Jobsøgning , holder jeg mig tilbage , tror ikke rigtig på mig selv , jeg kan godt lave tingene , men er bange for jeg ikke kan lave de ting jeg får besked på , altså er jeg bange for jeg ikke kan finde ud af det og dermed blir til grin på min arbejdsplads ..

Er det normalt , eller er det mig der er for naiv.. Jeg er ikke ude efter noget specielt eller stort job , jeg vil bare gerne være et sted hvor jeg kan forbedre mig selv indtil jeg skal studere grafisk design til efter sommer..

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 11:35

Jeg ved præcis hvad du taler om :)

Jeg laver selv grafisk arbejde og begynder som multimediedesigner til februar. Jeg har også lavet lidt hist og her for venner og familie, og endda noget helt rigtigt arbejde. Men ja, jeg tvivlede, og gør det stadig, meget på mine evner, men jeg tror bare det er noget man er nødt til at komme sig over.

Det bliver i hvert fald ikke bedre hvis man ikke prøver at gøre noget ved det, og der er jo aldrig noget galt i at spørge nogen med mere erfaring til råds :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:21

man er altid bange for ikke kunne yde nok , derfor tit yder man endnu mere end forventes ,  men når man er nervøs og ikke tør kaste sig ud i længende får man ikke erfaring og med tiden bliver man dårligere vis ikke kaster sig ud og gør sine begynder fejl

vis laver begynder fejl nogle retter på en andre gør ikke det er bedste man at bliver rettet så bliver bedre, intet dårligere end høre noget bag ryggen og vis ros er korrekt er det godt men kan lige så godt være dårligt så det er and på hvilken mennesker du er omkring om det er gode ærlige venner , for nogle gange siger folk det dårlige er det gode og gode var det dårlige det især vis ikke har ærlige venner og en daglige dag kan være svær , du skal derved bare spring ud i det.

Grundet livet og mennesker er sådanne er det tit svært springe ud i udfordring der viser man er bedre , jo bedre og mere konkurrence jo mere er det svært , alle vil jo have topjobbet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 21:36

Ja jeg tror i har ret .. De fleste går igennem denne fase .. Jeg må bare kaste mig ud idet .. Tak for jeres gode råd , det hjælper lidt ar hører om andre der også har haft samme bekymringer , så ser man at man ikke er alene om det ..
Go fredag og endnu bedre weekend :D

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)