Jeg kan ikke rette teksten i min signatur. Selvom jeg har ændret den under "Ret Profil" og trykket "Gem", så er det stadig den gamle tekst, der vises? Andre med samme problem?
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nej, jeg kan godt rette i min signatur, som jeg har justeret på både i går og her til morgen.
Får du bekræftelse på at ændringerne er gemt, når du har klikket på Gem nede i bunden af profilsiden?
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Nej, jeg får ingen bekræftelse - systemet stopper bare med at "gemme"!
Kommer du ikke fra debatindstillingerne om til "forsiden" af din profil, når den er færdig med at gemme?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn