Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nemt galleriprogram

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 05:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Deres side er ikke på Dansk...
Men den kræver osse *glemte at sige dette* du selv har adgang til serveren eller kan få ejeren/admin af serveren til at install det...

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 06:31
Ok - tak, jeg må se, hvad jeg kan finde ud af. Jeg er nu ved at afprøve et andet program, som jeg har fået anbefalet, og som ikke kræver databaseadgang - det hedder Porta.

Mvh Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:25
Prøv at tjekke "Arles Image Web Page Creator". Den har jeg brugt her:

Klik på en filmstrimmel, og det der kommer i pop-up vinduet er lavet automatisk i Arles. Det eneste jeg har gjort, er at definere farver og tabeller, og valgt et katalog på pc-en som den skulle generere billedgalleriet fra. Nemt ikk''?

Det kunne gøres flottere, men jeg har nok haft travlt den dag.  :-)

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 01:56
Tak for linket. Jeg har faktisk nu fået lavet en del med det program, der hedder Porta, men jeg vil da lige tjekke det, du anbefaler. Hilsen Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 02:05
Jeg er lige inde og se din side. Det ser fint ud, men når man klikker på billederne, popper der mega store billeder op, så jeg vil lige spørge dig, om ikke de kan laves mindre? Kirsten

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 02:11
Stanley - du behøver ikke at svare, for jeg kan nu se, at Porta kan mindst ligeså meget som Arles, så jeg tror da bare, jeg holder mig til den, jeg er i gang med. Men ellers tak. Hilsen Kirsten

Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:57
Ingenting kommer af ingenting - undtagen lommeuld ;-)

FK

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:34
Dato: 05-07-2007 15:57:04 Forfatter: Kalle Balle
Ingenting kommer af ingenting - undtagen lommeuld ;-)

FK

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)