Hej Mit navn er Srdjan og jeg arbejder som webudvikler hos en webbureau i Vejle. Ved siden af min fuldtids stilling har jeg min egen enkeltmandsvirksomhed (Lukic) som jeg driver på hobby basis. Hvis du har tid, så kan du prøve at smutte forbi http://lukic.nu og læse lidt mere om min lille virksomhed. Men sagen er at, jeg rigtig godt kunne tænke mig at bygge et godt netværk op, her på Amino. Og på den måde komme i kontakt med personer som har brug for en hjemmeside, webshop eller en app til smartphone. Jeg ved også at vejen til at blive respekteret er at arbejde hårdt og gøre sig fortjent ting. Så, har du en hjemmeside eller webshop, som er opbyget i : Dynamicweb, SyncronVia, Umbraco eller Scannet, og har brug for lidt hjælp til at, får nogle ting på plads eller opdateret siden så den kan ses i alle browser? Så vil jeg arbejde for dig i 5 timer helt gratis. Det eneste du skal gøre er at svare på dette indlæg og skrive hvilken CMS din hjemmeside bruger, hvorefter jeg vil trække lod blandt alle som har skrevet. Lodtrækning vil ske i morgen den. 12.01.2012 kl 20:00 |
kunne der arbejdes i wordpress det er nok det meste valgte cms system min strip side er i wordpress kunne den komme med i lodtrækning , det vil glæde mig især vis du er god til det
ellers har jeg nogle simple sider jeg ønsker at få op at køre som ikke har fået cms system endnu altså er slet ikke oppe at køre endnu