Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr.1 på google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have læst en del indlæg om SEO her på sitet ville jeg også lige prøve mig frem som "lommeSEO''er"

Læste en del om emnet på nettet, satte mig lidt ind i tingene, rettede en del på det pågældende site og vupti

Sitet ligger nu nr. 1 på samtlige søgeord på google.dk

Min pointe er at det kan altså godt lade sig gøre at få en god placering på google.dk uden at være prof. SEO''er

I er velkommen til at besøge sitet: www.sportster.dk

Har nu kastet mig over en andet site for at se om det bare var held første gang  :-)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:44
Tillykke med det - det ser rigtig godt ud på dine søgeord. Hvem ved, det kan være at du selv bliver en af de næste SEO-proffer, som du så fint omtaler dem :-)

// Jesper Skov

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:53
Rigtigt flotte resultater! Når det er så "let" at komme i toppen i danmark, er det da næsten en synd ikke også at prøve på større markeder! :)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04
Dato: 02-05-2007 22:19:02
Forfatter:spkonsulenten
Sitet ligger nu nr. 1 på samtlige søgeord på google.dk

Hvis du virkelig lå nummer ét på samtlige søgninger, ville din server være på vej i knæ. Gå kun efter de relevante søgeord, resten er spild af penge ;)

Du ligger nu ikke nummer ét ved mig, men det kan være vi er uenige om hvad dine (relevante) søgeord er. Det er dog dejligt at se lidt pral fra en, der har nået mere end bare at komme nummer 1 på sit eget navn. Kan du mærke det på forretningen?

elkørestol: nummer 3
elknallert: nummer 3
elscooter: nummer 1
el-køretøjer: work to be done

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:15
Hej Tommy

Ja der var vist en skrivefej i min iver :-) det drejer sig selvfølgelig om de søgeord der er på sitet:-)

Ja dt kan godt mærkes på interessen om produktet og ikke mindst interessen for at besøge sitet, da besøgsantallet er steget med ca. 100 %

Hej Anders

Større markeder hmmm hvorfor det? er måske kun interesseret i kunder fra lille Danmark

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:46
Jamen, hvis du ikke ønsker et større marked, så er det da dit valg.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)