Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en SEO arbejde til min webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg søger en mand eller kvinde for den sags skyld som kan finde ud af SEO. Jeg ved ikke så meget om det derfor ville jeg nu købe arbejdskraft fra en ekspert. Jeg ved ikke hvad priserne er for dette så kunne være rart hvis i lige vil sige hvad ca. prisen er for sådan noget arbejde.

Jeg har en webshop som sælger iPhone, iPod og iPad tilbehør, troede i starten ikke marked var så svært men har jeg fundet ud af det er. Webshoppen er til at finde her: www.iBixen.dk dog kan jeg ikke blære mig med at den er til at finde på google -.- - På google ligger jeg hvis man søger "iPhone tilbehør" ikke på de første 5 sider skuffende..

Derfor søger jeg ekspert som vil arbejde lidt med min shop så den kommer til at lægge bedre på google, jeg kan heller ikke blære mig med så mange ordre desværre. Jeg vil gerne have sat gang i salget, jeg fik oplyst af "Troels Kjems" en flink mand som jeg har hørt er god til adwords at google adwords ikke er vejen frem for mig. Derfor ville jeg satse på SEO, hvor jeg bare satser på en meget bedre placering på google.

Håber at høre fra nogle SEO eksperter!

Mvh.

Andreas Kretzschmer

iBixen.dk

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det store problem er nok at du har startet en shop indenfor et marked med stor konkurrence og hvor mange af dem der sælger lignende produkter ligger stærkt på Google.

Hvis du skal op og slå top10 på Google skal der virkelig laves et seriøst stykke SEO-arbejde omkring off-site SEO.

Jeg har kun lige set ganske kort på din side, men hvis du ønsker at ranke på f.eks. "iphone tilbehør" så skal de ord jo altså stå på din side, og de står vist kun på forsiden en gang eller to og sidetitlen er helt skæv. Jeg har kun set nogle få undersider, men der er ingen tekst på nogen af dem.

Hvis du skal have en professionel SEO-mand eller firma til at gennemgå din side og rette fejl samt lave det stykke off-site SEO-arbejde det kræver at komme i top10 skal du regne med det koster en hel del. Kan du komme med en indikation omkring budget? 5000? 10.000? 25.000? ekskl. moms.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)