Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på iPhone / iPad app?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogle her inde der har styr på, hvad udviklingen af en iPhone og/eller en iPad app koster?

Den skal indeholde deling af tekst, dokumenter, billeder osv - så den skal være forbundet til internettet.

Designet til app'en findes i forvejen i PSD-filer.

Vh

Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:03

Hej innovagruppe,

Vi fra Thought Beans giver altid uforpligtende løsningsforslag på Applikationsopgaver!

Vi er et iværksætterhold fra Frederiksberg med udviklingsteam off shore hvor vi har nogle af feltets skarpeste APP-udviklere siddende.

Hvis det har interesse så send mig en PM med nogle kontaktoplysninger så kan vi undersøge mulighederne for et eventuelt samarbejde.

Mvh.
Kasper Højdal
Thought Beans

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:06

Bump, er der flere der udbyder dette, eller kender prisen på udvikling?

Vh

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:32

Hej.

At få styr på prisen kræver lidt indblik i hvad applikationen nøjagtig skal gøre. Jeg vil gerne i al fortrolighed høre nærmere omkring deres app, en mockup eller billeder og give dig i første omgang en vejledende pris. Du kan enten sende en pm eller skrive på jogvana@faroemedia.com.

Ser frem til at høre fra dig og fortsat en god aften.

-Jógvan

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 00:36

Jeg tager også gerne et kig på det i fortrolighed og kan give dig et tilbud fra smallred.net

Smid mig en mail med nærmere info til asger@smallred.net

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 02:19

Hvis du ikke allerede har lavet en aftale med nogen, må du gerne sende mig en pm med flere oplysniger. Jeg har lige ansat et hold udviklere i indien og leder efter det første projekt jeg kan sende til dem.

fordi de i så fald vil blive det første projekt med nye udviklere vil jeg tilbyde dig en god nedsat pris.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)