Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Webshop layout

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 114
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey drenge og piger!

Har siddet her i weekenden og pudslet lidt med et Layout til en WebShop som jeg med tiden vil udvikle,

og synes jeg ville høre lidt professionele meninger omkring det.

http://inctor.dk/projects/webshop/index.html 

Det er som sagt kun en ren HTML/CSS version, for opsætningens skyld og ordnens skyld :)

Det eneste jeg selv er lidt utilfreds med er selve menu'en, men kan ikke lige komme på tanker om hvordan jeg kan gøre det pænere? :)

Hvad synes i? Ris og Ros er velkommen :)

Det skal siges jeg har brugt meget tid på at kigge rundt på andre webshops, og finde ud af hvad for nogen elementer som er aktuelt og gennemgående, og har fået inspiration mange steder fra, som også har gjort jeg har prøvet at "efterligne" de andre, men også skillet ud mig på en måde, så det ikke bare ligner en af de andre tilfældige webshops der eksistere på nettet. :)

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 16:41

Jeg kan godt li den nederste del. jeg er ikke så meget for den der coboybukse stil i toppen.

men det er meget svært at se når siden ikke er færdig med billeder og den slags

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47

menuen kunne du gøre som amino.dk i kasser eller du kunne understrege links , det ville gør det mere overskuelig

der mangler dog både logo øverste på siden og billeder på siden de vises ikke svært at sige om det hele kommer til at passe samme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 16:53

Mikael christiansen:
menuen kunne du gøre som amino.dk i kasser eller du kunne understrege links , det ville gør det mere overskuelig

Det er korrekt, men alt efter hvad browser du bruger, så burde den aktuelle side have en hvid baggrund, med gennemsigtighed.. Burde virke i Chrome og IE9..

Mikael christiansen:
der mangler dog både logo øverste på siden og billeder på siden de vises ikke svært at sige om det hele kommer til at passe samme

Jaa grunden til jeg ikke har brugt ægte billeder, men placeholders, er fordi jeg ikke ønskede at få problemer ved at bruge billeder/tekst/produkter fra andre webshops mens jeg udviklede og sætter tingene op. :)

Samt logo, det ved jeg nu ikke. Der skal jo være et, på et tidspunkt. Men det er meningen når jeg er færdig, at jeg vil sælge webshoppen. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05

Opsætningen er god. Men der er ALT for mange streger, også er kreditkort billederne ikke så kønne..

Der er også en fejl på FAQ siden, der gør at hjemmesiden flytter sig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:09

Jeg oplever ikke nogen ryk på siden når jeg går frem og tilbage mellem FAQ siden og de andre sider?

Hvad browser bruger du?

Det du tænker på er nok fordi din skærmopløsning er for lille, og indholdet er højere end der er plads til uden at du skal scrolle.. 

Så når scrollbar'en bliver sat ind, rykker den hele indholdet 20px til Venstre..

Det er ikke en fejl.. Det er bare.. Sådan det er..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Jeg bruger Mozilla Firefox.

Min skærm er en Samsung 2233rz 22'tommer med 120 HZ og 3d funktion.

Min skærmopløsning er 1680x1050

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Nov 08
Fra  AnnonceLight.dk Skrevet kl. 17:22

Joachim,

Må jeg låne billeder fra din webshop, mens jeg udvikler, for at give min side lidt "indhold" ? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)