Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fejl i googles gennemgang af hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Er der en måde hvorpå man kan fjerne fejl i googles gennemgang af ens hjemmeside?

Jeg har en masse gennemgangsfejl der er blevet rettet af mig og nogle fejl med identiske metatag beskrivelser fordi jeg har lavet mappestrukturen om på hjemmesiden efter at google havde fundet mig og gennemgået siden.

Kan man få google til at fjerne fejlene eller forsvinder de i takt med at googlebots kommer forbi og registrerer at fejlene er rettet?

Håber at jeg kan få mere at vide om hvordan det fungerer med de webmaster værktøjer for jeg kan ikke se logikken nogen gange...

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har rettet fejlene, så vil de forsvinde fra GWT i løbet af de kommende crawls.

Sørg i mellemtiden for, at du ikke har DC på din hjemmeside (herunder forskellige URLs, som fører til det samme indhold) eller andet, der kan skabe fejl.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:07

du kan forbedre siden endnu mere motivere google komme forbi sæt din rss feed her på amino.dk du kan skrive artikler om siden og når google ser du er aktive kommer de hurtigere forbi hele siden og alle dine undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:46

Hej Jesper og Mikael

Tak for hjælpen

Jeg vil bare vente på crawls og se om jeg kan være mere aktiv.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)