|
Som billigste ydelse kan jeg vælge paypal For 700 kr ekstra får jeg også kreditkort- muligheden. Hælder mest til kreditkort- muligheden, da jeg ikke har så stor erfaring med paypal.... Hvad ville I vælge? |
Stormbach:For 700 kr ekstra får jeg også kreditkort- muligheden
Her skal du dog huske at du også skal betale for oprettelse af indløsningsaftaler på de forskellige kort, og de løbende udgifter du har til betalingsløsningen.
Men når det er sagt, så kan jeg ikke se nogen grund til ikke at vælge "den rigtige" løsning. Personligt handler jeg ualmindeligt sjældent, for ikke at sige aldrig, på danske shops der bruger Paypal. Men det er der selvfølgelig mange andre, der ikke har noget problem med.
Men for mig signalerer Paypal løsningen, at det er en virksomhed der enten ikke har økonomi til at oprette en rigtig betalingsaftale, at de ikke kan få den, eller at de ikke tror nok på at deres shop lever længe nok til at det kan svare sig at bruge de penge.
Derfor fravælger jeg dem, da jeg helst vil handle med nogen jeg tror eksisterer, hvis jeg skulle få problemer med det jeg har købt.
Bliv gratis medlem