|
Jeg er igang med at starte en virksomhed der skal importere fødevarer-ingredienser til madlavning. Jeg er tæt på lige nu.... #Ene-levrandør til Danmark er sikret, når jeg har lavet et par gode ordrer (det er det canadiske firmas ord) - hvor meget skal man lægge i det? # Diverse attester af ingredienserne har jeg fået af firmaet, som jeg kan fremvise fødevarestyrelsen i næste uge. - nogen der har erfaringer med sagsbehandling hos FS? # har en aftale med Inco, men skal have lavet tilbud (som de ikke kan modstå!) # hjemmeside, e-shop, domæne osv.... Jeg har fundet et godt tilbud på mononet.dk som indeholder ovenstående til omkring 2300kr. Jeg er ikke særlig økonomisk stærk lige nu, så det skal være til at betale. Og vil ikke smide flere tusinde til det, hvis det viser sig, at firmaet kun var en god idé. - nogen der vil dele erfaringer om hjemmesider med shop (creditcard ikke kun paypal) # shipping synes jeg er vanvittigt dyrt, men det skal over atlanten. Selfølgelig skal jeg købe ind i store mængder for at spare på fragt. Eks. Købte jeg lidt af deres produkter for at se og teste dem. Pakken vejede 2,5 kg og kom på 2-3 dage, men kostede ca 500 kr i fragt. Er det nomalt? De tilbyder mig 15% af varens pris hvis jeg køber en palle. (252 units) Mange spørgsmål, hvis du har svar på noget af det, vil det være dejligt! Mvh Stormbach # |
Madbloggere?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Nogle der kender til nogle (meget) aktive madbloggere, som kan teste mit produkt? |
|
Prøv at tjekke madblogs.dk, der kan du hurtigt danne dig et overblik over aktve madbloggere. /Henrik Koudahl |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Bliv gratis medlem