Sponsorer søges Til Iværker.dk |
Sponsorer
|
// Jesper Skov
jeg vil da gerne sponsere 3 reklamekuglepenne, en keyhanger fra en nu lukket radiostation og nogle ark farvede A4 papir... |
Tja jeg vil da være med, jeg har vidst en BRUGT hundesnor, samt en knækket spade, med logo... Nej helt ærligt, hvad og hvorfor!!! |
Sponsoraterne går til projekter på iværker.dk 1) Et Mindre sponsorat 200 kr. for et helt års sponsorat Der kan P.t sponsoreres på 5 sider. Link / Logo sponsorater 2) Projekt sponsor. Du vil gerne bidrage med, at projektet kommer op og køre Du kan sponsorerer et Projekt fra 500 kr. og opefter. Projektsponsorer Rangeres efter Sponsorat str. Yderlig info kan findes på Iværker.dk |
|
Ahh kun smart design tjener penge? Thomas? Nej men, at siden udvikler sig med med Unikke besøg er smartere. Syntes jeg Desuden kan jeg ikke lave hjemmesider som du kan se--- Men iværker.dk leder også efter dygtige programmører Jens |
|
Hejsa Start med at gøre noget ud af dit webdesign, siden virker ikke særlig troværdig. ![]() Man får ikke den vilde lyst til at vide mere, når undskyld udtrykket, siden ligner noget du kun har brugt en time på. Ikke mindst når dette er gjort så uddyb tingene lidt grundigere. Bare lidt info herfra ![]() |
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
|