Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig moral at tjene penge på velgørenhed???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan som jeg egentlig havde tænkt mig det var:

Hvis kunden køber produktet kan han frit vælge (efter udvalgte org.) hvilken org. han vil støtte med 25% af salgsprisen.

Jeg mener at det er en stor %del af salget da jeg selvfølgelig også gerne vil tjene lidt på det - for det gør jeg stadig.  

Produktet skal sælges for både produkt og støttes skyld. (Vi deler i porten)

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 22:17

Hej Alex

Med hensyn til en plan B, mener jeg slet ikke at de ikke skulle have pengene !

Det jeg mener er at hvis du har fået trykt 100.000 stk brevpapir med en bestemt org´s logo.

Og den org. så oplever en media hetz, lad os sige at de har haft en lidt for langfingeret kasser.

Så vil du pludeselig opleve badwill fra dit samarbejde. Derfor vær klar over hvad du vil gøre i sådanne en situation. Vil du vælge en ny org. og i så fald hvilken ? Kan du skrive regninger, sende konvelutter uden deres logo allerede i morgen hvis det er nødvendigt.

Rasmus

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 22:24
  Hej igen Alex

Med hensyn til om det er en god ide at give 25% af salgsprisen kommer det meget an på produktet.

Det lyder umiddelbart af alt for meget. men igen det kommer an på produktet.

Hvis det f.eks. er en naturmedicin om virker mod kræft vil det måske være en stor fordel at skrive at 25% går til kræftensbekæmpelse.

Men sælger du faldskærme ville jeg nok tænke lad mig finde en som er 25% billigere og så skal jeg nok selv støtte det jeg vil.

Hvorfor skulle jeg give 25% ekstra hos dig, når jeg selv kan støtte direkte og få en skatte fordel ?

Men som sagt det komme meget an på dit produkt om det er det rigtige beløb.

Rasmus

Tilmeldt 6. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:45
Kan ikke rigtig finde ud af, om man burde lave en ny tråd; FÆLLES KAMP MOD .. ... ...

Seneste tiltag er;

Ekstra promovering af kendtes varme udtalelser, samtidig med at man ud over at stjæle en stor del af butikkernes DB, nu indfører betaling på hele 12.000 kr. pr år, for at være med...

Som små butikker burde vi lave en kopi til en brøkdel

Mener

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:18

hvis dit produkt er f.eks annoncering hvor du bruger støtteorganisationens brand eller et tilgiftsprodukt du får for at støtte, hvilket jeg har lidt på fornemmelsen at det er. Så er reglerne klokkeklare du skal give mindst 35% til organisationerne, og de fleste vil dog nok kræve noget mere. But keep up the good work det er helt klart en vinkel der er penge i, laver det nemlig også selv.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)