Med hensyn til en plan B, mener jeg slet ikke at de ikke skulle have pengene !
Det jeg mener er at hvis du har fået trykt 100.000 stk brevpapir med en bestemt org´s logo.
Og den org. så oplever en media hetz, lad os sige at de har haft en lidt for langfingeret kasser.
Så vil du pludeselig opleve badwill fra dit samarbejde. Derfor vær klar over hvad du vil gøre i sådanne en situation. Vil du vælge en ny org. og i så fald hvilken ? Kan du skrive regninger, sende konvelutter uden deres logo allerede i morgen hvis det er nødvendigt.
Kan ikke rigtig finde ud af, om man burde lave en ny tråd; FÆLLES KAMP MOD .. ... ...
Seneste tiltag er;
Ekstra promovering af kendtes varme udtalelser, samtidig med at man ud over at stjæle en stor del af butikkernes DB, nu indfører betaling på hele 12.000 kr. pr år, for at være med...
Som små butikker burde vi lave en kopi til en brøkdel
hvis dit produkt er f.eks annoncering hvor du bruger støtteorganisationens brand eller et tilgiftsprodukt du får for at støtte, hvilket jeg har lidt på fornemmelsen at det er. Så er reglerne klokkeklare du skal give mindst 35% til organisationerne, og de fleste vil dog nok kræve noget mere. But keep up the good work det er helt klart en vinkel der er penge i, laver det nemlig også selv.