Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kannon - når det lykkedes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Vil bare fortælle en rigtig god julehistiorie..........jeg har gennem ca. 17 mdr år bearbejdet en virksomhed, der stod overfor et kommende generationsskifte. Gang på gang blev jeg afvist - både på den sure og den venlig måde. Men nu halvandet år senere er jeg blevet kontaktet af virksomhedens ejer, der er interesseret i et introduktionsmøde....(det er stort)
 
Så nu er hele maskineriet igangsat, så jeg kan forberede mødet bedst muligt. Om jeg køber virksomheden ved jeg ikke, men det er sgu alligevel dejligt når ens fordarbejde lykkedes....YES (ca. 1 time siden jeg fik beskeden)
 
....et lille spark bagi, til dem der er ved at give op :-) - bliv ved - bliv ved - bliv ved.!!!
 
Mvh.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder spændende! Lad os høre hvordan det går, det ville være sjov at høre sådan en "case".
Held og lykke med det!

Dbh Martin
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du i grunden ha´ret i.....der mangler sgú egentlig en casestory debatten.......fin idé!

Jeg vil forsøge at opdatere med en bulletin, hver gang der sker noget nyt i sagen. Hvor om alting er, vil det nok gå en smule trægt her i starten, min erfaring med virksomhedsejere, er at de i opstarten af et forhandlingsforløb, ikke er specielt meddelsomme, med derimod påtager sig den, arrogante købmandskasket, og behandler "den mulige" køber som en irreterende underleverandør. Uheldigvis er der alt for mange virksomhedsejere der vurdere deres virksomhed alt for højt, ift. hvad "skidtet" egentligt er værd.....Jeg er sgu altid af den overbevisning at en virksomhed skal kunne generer som minimum et positivt nul....el. et positivt cashflow, i forbindelse med et ejerskifte. - Ihvertfald når man taler om produktionsvirksomheder.  Jeg har prøvet 2 gange før, at sidde overfor Direktører der forlangte det dobbelte for deres virksomhed, ift. det beregningsmæssige grundlag, virksomhederne maksimalt kunne opbærer. Så jeg har spildt ubegribeligt meget tid på naive direktører fra fordomstider. Min virksomhedssøgning begyndte først at bære frugt da jeg engagerede aktøren CBN finance & Consult A/S, til at bistå mig i en målrettet søgning og ikke mindst til at styre forhandlingsprocessen, samt beregningsgrundlaget for værdiansættelse af en virksomhed. Ydermere har jeg så også samtidige stor glæde at CBN´s kontakter, mht. Advokater og Revisorer der arbejder efter princippet "no cure - no pay" 
 
Mvh
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt spændende.

venter med spænding på næste afsnit.
 
held og lykke.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)