Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skole projekt - søger hjælp :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere! 

Jeg står og skal til at lave projekt i skolen, om 4 uger! Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lave noget projekt værk, med noget interviews og sådan om iværksætteri, eller en kategori indenfor iværksætteri! Men så var det jeg kom til at tænke! Hvad med nu hvis nogle af jer havde ideer til nogle projekter som kunne være utroligt spændende inde for det område? Komme med ideer til fremlægning og opgaven og sådan! Jeg ved godt det ikke er jer der skal lave den, men bare så jeg havde nogle ideer og sådan! Nu har Iværksætteri interesseret mig siden 11 års alderen, og har læst forskellige bøger om diverse iværksættere  og sådan... Men det kunne være så pisse godt at høre jeres bud på hvad der kunne være godt! 

Håber lidt på nogle svar!

- Madsgr

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:05

Hovsa!

Har glemt at tilføje, at det er en all around ''projekt'' uge med emner indefor alt, man vælger lidt efter eget hoved jo...

Men slet ingen? :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15

Det jo et meget bredt emne,man kan skrive om 1000 ting!!!

Men på 1. år valgte min gruppe og jeg at fremlægge om, hvilke ting, analyser og modeller vi ville bruge i opspartsfasen. Vi lavede også denne hjemmeside i forbindelse med projektet (primitiv)
http://splashh.webbyen.dk/

vi fik 12 . Men nu ved jeg ikke om du går på STX eller HH! 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:20

Haha, godt bud! 

Men jeg må ærligt indrømme, jeg går kun i 8 klasse :)! 

Men hvis man nu tog ung iværksætteri, som hovedsageligt?

Jeg kender jo en masse jeg kan interviewe, Thomas DeOliveira og sådan! 

Men så er det bare mere hvor meget man kan sklrive om emnet?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:14

Hvor mange firmaer er  åbnet de sidste par år, hvor mange er gået konkurs, hvilke tiltag er det kommet i forhold til iværksætteri (multimedieskatten er ret relevant her). Måske er det or dit klassetrin, nok at skrive om hvad iværksætteri er, og komme med nogle eksempler på nogle iværksættere der fascinere dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)