Jeg står og skal til at lave projekt i skolen, om 4 uger! Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at lave noget projekt værk, med noget interviews og sådan om iværksætteri, eller en kategori indenfor iværksætteri! Men så var det jeg kom til at tænke! Hvad med nu hvis nogle af jer havde ideer til nogle projekter som kunne være utroligt spændende inde for det område? Komme med ideer til fremlægning og opgaven og sådan! Jeg ved godt det ikke er jer der skal lave den, men bare så jeg havde nogle ideer og sådan! Nu har Iværksætteri interesseret mig siden 11 års alderen, og har læst forskellige bøger om diverseiværksættere og sådan... Men det kunne være så pisse godt at høre jeres bud på hvad der kunne være godt!
Det jo et meget bredt emne,man kan skrive om 1000 ting!!!
Men på 1. år valgte min gruppe og jeg at fremlægge om, hvilke ting, analyser og modeller vi ville bruge i opspartsfasen. Vi lavede også denne hjemmeside i forbindelse med projektet (primitiv) http://splashh.webbyen.dk/
vi fik 12 . Men nu ved jeg ikke om du går på STX eller HH!
Hvor mange firmaer er åbnet de sidste par år, hvor mange er gået konkurs, hvilke tiltag er det kommet i forhold til iværksætteri (multimedieskatten er ret relevant her). Måske er det or dit klassetrin, nok at skrive om hvad iværksætteri er, og komme med nogle eksempler på nogle iværksættere der fascinere dig.