Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP jeg kan ikke sove

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit problem er ganske enkelt at du ikke udnytter de sovevinduer vi mennesker har.

Du sover nemmest mellem 22-23 samt igen ved 02 tiden.

Prøv dette i en periode :
Dyrk sport ved 19 tiden og gå i seng klokken 22.

Så kan jeg love dig du sover :).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:55

lidt motion dagligt få rørt dig behøver ikke vildt

spis sundt og især et godt morgenmåltid sundt

spis løbende af hele dagen

drik ikke kaffe aften eller andet opkvikkende

drik vand 2 liter væske dagligt lad ikke det være kaffe øl med mere

tving dig i seng især weekend

jeg har engang manglet et b vitamin og kalium det gjorde mig sløv fik ikke sovet godt nok

sørg for at få frugt , grønt frisk følg alle kostråd få taget en prøve om mangler et vitamin eller miniral et stof mangles kan bringe kroppen ud ad harmoni

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 08:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det har jeg også haft problemer med i stressede perioder. Der er tre ting jeg vil anbefale:

1) Sørg for at få motion. Det er allerede nævnt, og det er vigtigt. Du skal være fysisk træt inden du går i seng. Hver dag indtil du sover godt igen.

2) Drop alt der har med arbejde og anden tankeaktivitet at gøre den sidste 1,5 time inden du skal sove. Brug i stedet tiden på at koble fra - enten med film, computerspil, bøger eller hvad du nu interesserer dig for.

3) Hvis du har mobiltelefon, laptop, fjernsyn eller andre forstyrrende elementer i det rum hvor du sover, så få det fjernet omgående.

Håber det hjælper dig videre :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:16
Pudsigt det har jeg ikke tænkt på men lagt mærke til at jeg er lidt søvnig kl 22 så går jeg med hunden og bliver så frisk og sover så kl 02 det vil jeg tænke over
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:30

Du har fået gode svar synes jeg, men jeg vil råde dig til to ting: dyrk noget sport, motion, om aftenen ved 7 tiden og det må gerne være hårdt! Så er du alt for træt til at arbejde og tænke. Og så vil jeg anbefale ørepropper og lysmaske ligesom på flyet. Det hjælper hjernen til at slappe af når der ikke kommer input udefra.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:30

Du har fået gode svar synes jeg, men jeg vil råde dig til to ting: dyrk noget sport, motion, om aftenen ved 7 tiden og det må gerne være hårdt! Så er du alt for træt til at arbejde og tænke. Og så vil jeg anbefale ørepropper og lysmaske ligesom på flyet. Det hjælper hjernen til at slappe af når der ikke kommer input udefra.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 12:01

Allan Hansen:

Hej,

Det har jeg også haft problemer med i stressede perioder. Der er tre ting jeg vil anbefale:

1) Sørg for at få motion. Det er allerede nævnt, og det er vigtigt. Du skal være fysisk træt inden du går i seng. Hver dag indtil du sover godt igen.

2) Drop alt der har med arbejde og anden tankeaktivitet at gøre den sidste 1,5 time inden du skal sove. Brug i stedet tiden på at koble fra - enten med film, computerspil, bøger eller hvad du nu interesserer dig for.

3) Hvis du har mobiltelefon, laptop, fjernsyn eller andre forstyrrende elementer i det rum hvor du sover, så få det fjernet omgående.

Håber det hjælper dig videre :-)

Venlig Hilsen

Allan

Kan kraftigt anbefale Allans råd nr. 3. Se evt. på www.basishelse.dk under elektrosmog.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:28

Hej jeg skylder lige at sige tak - specielt til de sidste ind efter mit eget 

jeg plejer at få en mail når der er svar men den er udeblevet så jeg har først nu set de sidst kommentarer

som jeg vil prøve også.

Har været til lægen - jeg har for højt stofskifte, rigtig meget forhøjt, et af syntomrene er besvær med at sove, uro etc.  jeg havde alle symptomerne undtagen noget med   menstruation det vil også være mærkeligt når jeg er en mand 

Jeg er i behandling men det går ikke bedre - jeg tror at nogle af foreslagene kan hjælpe for på min ferie sov jeg kl 22 

tak til alle 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)