Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis inkasso - sådan for du dine penge helt enkelt!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Nu hvor de fleste af jer sikkert er ved at gøre regnskab op, vil jeg gerne lige komme med et lille hint. I har givet vis alle sammen i løbet af det sidste år oplevet en eller flere kunder der ikke har betalt hvad de skylder. Jeg vil derfor gerne gøre opmærksom på at I kan få gjort noget ved det – gratis!

Vi tilbyder gratis udenretlig behandling af alle inkassosager, store som små. Intet oprettelsesgebyr, intet abonnement, ingen brugerbetaling. Vi lever alene af de omkostninger som SKYLDNER skal betalt.

Den gratis udenretlige inkasso dækker over at vi:

  •   Kontakter skyldner og rykker for dit krav
  •   Fremsender inkassovarsel
  •   Varsler skyldner med registrering i RKI

Vi er RKI Inkassopartnere, og vi kan derfor allerede derefter foretage en skjult registrering af skyldner i RKI.

Hvis det udenretlige inkasso ikke skaffer jeres penge til jer, får i altid et gratis og uforpligtende tilbud på at vi fortsætter sagen i fogedretten. Omkostningerne for dette ligger normalt kun marginalt over retsafgiften, og vil derfor kunne betale sig i de fleste sager. Hvis skyldner gør indsigelse mod kravet, kan vil ligeledes tilbyde at behandle sagen som en småsag. På den måde kan vi hjælpe jer uanset hvad der måtte opstå af problemer.

Hvis det var interessant, kan i oprette jer og jeres sager direkte via vores hjemmeside. Der kan I så altid følge med i sagens udvikling, og på den måde holde hånd i hanke med jeres penge.

 

I kan også læse mere om den gratis inkasso her : http://www.hornskovvindberg.dk/inkasso.php - Der er også konkrete tal-eksempler mm.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle tråden vist være blevet flyttet det rigtige sted hen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder da som et fremragende tilbud.

Er der en nedre grænse for fakturabeløb?

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Er der en nedre grænse for fakturabeløb?

Hej Brian,

Der er ikke nogen nedre grænse for hvad vi kan behandle af sager, nej. Hvis beløbet er for småt kan det ikke bruges som grundlag for at registrere skyldner i RKI, men det er så også den eneste begrænsning. De helt små krav sender vi også i fogedretten uden at tage noget salær for det. Så koster det alene retsafgiften til fogedretten. 

Så alle størrelser krav kan vi hjælpe med.

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fejl rettet.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle jeg bare have vidst og brugt i 2008 Tongue Tied. Dengang syntes kun at jeg fik fat i de virkelig dyre.

 

mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Det skulle jeg bare have vidst og brugt i 2008 Tongue Tied. Dengang syntes kun at jeg fik fat i de virkelig dyre.

 

Ikke et ondt ord om nogen af mine kolleger indenfor inkassoverdenen, men der er ganske stor prisforskel på, hvad der dybest set er den selv samme ydelse. Vi har bare et princip at idet inkassoloven specifikt sætter takster for hvad skyldner skal betale til inkassobureauet for at inddrive en gæld, så er der ingen grund til også at kræve penge af dig som klient.

Men jeg er glad for at du finder ideen tiltalende :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle aminoer! Tak for den store interesse indtil videre. Vi har fået en del henvendelser med det samme spørgsmål, så vi kommer lige med et konkret eksempel. Det er lettere at forholde sig til.

Du har en faktura på 1.000,00 kr. Den bliver ikke betalt, og du sender den til os. Vi tager os af inddrivelsen og inddriver til dig 1.000,00 kr. plus omkostninger til vores arbejde. Vi beholder omkostningerne og du får 1.000,00 kr. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tilbud! I er gemt i min "lille bog" Wink

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:

Super godt tilbud! I er gemt i min "lille bog" Wink

Det sætter vi pris på. Tak for det :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)