Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem hjælper dig?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:58
tak maj
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Velkommen til Amino :)

Jeg kan hjælpe dig med et web-site, til en fornuftig pris.

Tilbyder både CMS systemer hvor du selv kan opdater sitet løbene og kan også lave en site for dig uden brug af et CMS system, hvilket måske mere har din interesse nu, eller regner du med at opdater sitet meget?

Du er velkommen til at kontakte mig via en PM her på sitet eller via mit site, www.nerdlab.dk :)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:24
Hej Høne

Vi kan også hjælpe dig, vi har et helt simpelt CMS system, der er perfekt til små virksomheder der ikke skal have de helt vilde sider op at køre.

Tryksager kan vi også hjælpe dig med, vi har lidt forskellige muligheder for grafikere, men da vores virksomhed er tilpasser små og mellemstore virksomhed, samt selvfølgelig iværksættere, er prisen altid fornuftig.

Synes det er meget positvit du bekender du ikke  kan alt selv, det er også en af rådene i Thorborgs nye bog, det er en god egenskab at have, har jeg også selv lært! :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:45
Dato: 01-05-2007 14:26:45 Forfatter: høne det drejer sig om en nystartet massage klinik (...).

Du bør nok lige gennemtænke dine tekster. Ovenstående kan give associationer.
mvh Hans
Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:35
hej Hans.

hvad mener du?

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:45
Dato: 02-05-2007 11:34:35 Forfatter: høne
hvad mener du?

For den rene er alting jo rent - hvis du laver en Googlesøgning på ordet massageklinik, vil du nok opdage, at de fleste forbinder det begreb med mere end blot massage. Jeg kan selvfølgelig ikke vide, om du arbejder på at starte ud med prostitution, men i givet fald er det min vurdering, at det ikke vil virke troværdighedsskabende i forbindelse med dine coachingydelser.
Eller for at sige det mere tydeligt: Brug kun ordet massageklinik, hvis du rent faktisk laver en massageklinik - og ikke hvis du laver en klinik, der tilbyder massage.

God arbejdslyst med dit projekt.

mvh Hans

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 11:51
jeg ved slet ikke om jeg skal grine eller græde over dit syn på min forretning. men hvis dit spørgsmål er om jeg har planlagt at prostituere mig, må svaret blive nej. med al respekt for dit input i tråden (må man sige indput når man er massør?) vil jeg vove den påstand at de som er ude efter en prostitueret og ikke en massør vil kunne ane forskel og uråd når de kontakter en professionel massør.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:02
Dato: 02-05-2007 11:50:47 Forfatter: høne jeg ved slet ikke om jeg skal grine eller græde over dit syn på min forretning. 

Jeg synes bare, du skal tage det seriøst.
(...)de som er ude efter en prostitueret og ikke en massør vil kunne ane forskel og uråd når de kontakter en professionel massør.

Jeg tænker faktisk også nærmere på, at nogle af dine potentielle kunder kan blive afskrækket af ordet massageklinik og måske slet ikke se andet end netop det ord på din side. Desuden risikerer du, at din hjemmeside bliver sorteret fra i børnebeskyttende indholdsfiltre, så mulige kunder kun vil få alle dine konkurrenter at se, når de søger efter dig. Det synes jeg faktisk vil være ærgerligt, når du gerne vil drive en sund virksomhed.
Mit svar - som allerede har fået lov at fylde alt for meget i din tråd - var simpelt hen ment som et godt råd angående et enkelt ord, som du let kan undgå at bruge.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Jeg vil give Hans ret. Maaske bruge ord som sports-massage , physio, aromotherapy osv.

Det er let at blive fanget paa internettet med ord der kunne blive misforstaaet.

ordet massage-klinik har desvaerre en af de dobbelt betydninger

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)