Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sælge annoncer på nette?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Her på amino.dk kommer der jo mange mennesker med forskellige baggrund, så vi har besluttet at prøve den her vej rundt først, for at se om vi kan få løst denne opgave vi har med en person herinde fra.

Vores firma er i en fornuftig vækst og har været så igennem et par år. Vi er Danmarks næst største inden for vores type firma.  Vi kan af konkurrencemæssige årsager ikke skrive her hvilket firma der er tale om.

Det vi kan fortælle er at vi søger en selvstændig person der enten har været eller er i annonce salg branchen. Der bliver ikke tale om et ansættelse forhold, som sådan men et kontraktligt samarbejde, hvor vores nye sælge repræsentere os ud ad til på salgsdelen (har ene retten til at sælge reklamer).

Vi tilbyder en god provision med indlagte bonus ordning alt efter opnået salg. Som udgangs punkt får du dog minimum 40 % af det du omsætter for.

Vi forventer at du har et firma eller oprette et sådan, således at du kan faktura os for din andel af omsætningen. Det forgår altså efter et freelance system.

Vi holder ikke af at love en masse omkring dine mulighed for omsætning, da dette vil være utrolig afhæng af hvor god du er til at sælge annoncer, og lover vi ikke noget bliver du ikke skuffet
Til at starte med må det  forventes at det vil være meget op ad bakke, til du har fået bygget en hvis kendskab op omkring aktuelle kunder og muligheder i vores branche. Det kræver dog ingen dyb indsigt eller branche kendskab for at kunne sælge, da vi henvender os til et rimelig udsnit af befolkningen.

Vi forstiller os at personen dette vil tiltale har anden indtægt, og kan køre dette side løben, i hvert tilfælde indtil man er kommet ordentligt ind i sagerne, for det vil næppe være muligt at kunne tjene en fuld mdr. løn hjem fra dag 1 af.

Jeg håber dette har vagt interesse, og er det noget du ønsker at kontakte mig vider om må du sende en privat besked, og så tager vi den der fra.

Med venlig hilsen

Chr.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:15
Kan du evt. fortælle hvilken side det drejer sig om.?

Her hos Nordjysk Marketing har vi en del erfaring indenfor online markedsføring.

Mvh

Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 14:42
Jeg kan ikke skrive hvilke sider der er tale om, da det er det samme som at skrive hvilken firma vi er.

Jeg kan dog yder mere oplyse at i april mdr, havde vi knapt 200.000 besøgende på vores sider, og vi havde med de banner pladser vi har stillet tilrådighed for et banner net værk ( ikke samtelige pladser) generede knapt 1.5 mill. side visninger i april md

Hvis alle pladser kommer i brug og med vores konstante vækst vil det være et sted mellem 1.5 til 2.0 mill. sidevisninger pr mdr der skal sælges.

Vi sælger fortrinsvis sidevisnings kampanger, ud fra den filosofi at kvaliteten af bannert, prisen på produktet eller hvor intersant produktet i det hele taget, ikke kommer os ved, og derfor sælger vi meget sjældent klik kampanger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 14:49
Du er velkommen til at smide mig en mail eller ringe til mig, hvis du vil fortælle mere om produkt og firmaet.

Du kan fange mig på mail info@nordjysk-marketing.dk eller tlf: 69606300

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 07:04
Hejsa

Jamen Vi er skam også interesseret.

Så smid mig en mail på salg@advice-company.dk

eller ring på 70251513

vi har over 14 års erfaring i salg.

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 17:53
Tak for interessen.

Jeg kontakter jer, en af gangen, da jeg ikke ønsker at dele vores fortrolig informationer med flere end højst nødvendigt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)