Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb og salg

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en privat mail, så skal jeg give dig nogle gode tips til, hvordan du får fat i de gode varer billig og hvor og hvordan, du kan sælge dem med god fortjeneste.

Mvh

Helge

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Helge Christensen:

Det er helt lovligt og jeg da gjort det et hav af gange og tjent gode lommepenge på det.

Et eksempel: Sidste år havde Metro tilbud på 9 mands telte, der er svære at skaffe til rimelige priser. Jeg købte 20 stk. til en rigtig god pris, fordoblede prisen og satte dem til salg på dba.dk 

Der var en enkelt, der opdagede at jeg havde købt dem i Metro og fordoblet prisen, Han blev meget sur, men jeg forklarede ham, at det var sådan køb og salg fungerede: Køb billigt og sælg så dyrt som muligt.

Teltene var væk på en uge, da det var i juni, hvor festivaldeltagere søger efter telte på nettet.

Andre gange har det været nogle andre af Metros slagtilbud jeg har købt ind. Jeg har endda formået at tjene penge på varer købt i Føtex og A-Z. Det gælder blot om at sætte dem til salg på det rigtige tidspunkt. 

Hvis du holder omsætningen under 50.000 skal du ikke spekulere på moms. Udelukkende sørge for at opgive din fortjeneste til skat.

Nu er Metro et grossist marked. Jeg ved godt at alle medarbejder i et firma kan få et metro kort. Og ikke som da jeg var barn hvor ikke en gang børn måtte komme med anden på spec dage.

Jeg mener bare at da jeg var barn over 20 år siden var der nogle regler for dette med at man ikke måtte købe i supermarked. Det kan godt være at det er lavet om.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)