Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle som mangler en ungarbejder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens! 

Det hele ligger i bund og grund i, at i den her by som jeg bor i, er der ikke de store jobmuligheder.. Jeg har søgt og søgt, men uden held, og da der er så mange unge i byen, så er de fleste stillinger taget...

Jeg kunne også godt tænke mig at arbejde hjemmefra, da jeg tænker det ville være en kanon ide! Så hvis nogle søger en til noget hjemmearbejde altså et par timer om ugen, så er jeg ledig! Jeg bor i en by der hedder Struer i nordmidtjylland, dejlig lille by! Jeg kan skrive tekster, snakke i mobil, lave lidt på nettet og sådan nogle ting...

I kan kontakte mig på min mail, som jeg bruger/tjekker hver eneste dag:

mads@madsgr.dk

eller

mads1805@hotmail.com

Her er et uddrag om hvem jeg er, hvis det fanger så kontakt mig hvis i mangler noget!:

Hej!

Jeg er en 14 årig dreng som ved hvad han vil, jeg er meget åben og altid parat til nye udfordringer i livet. Jeg har det meste herhjemme som min computer, mobil og netværket! Jeg har altid interesseret mig for tal, mennesker, elektronik og des lige!

Jeg har en lille iværksætter-sjæl gemt inde i mig, det har været en del af mig siden 10-11 års alderen, hvor jeg for første gang begyndte, at rode en lille smule med det..............    

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bump - bare for at checke om nogle af aftenenes aminoere sku ha noget!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)