Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Om 6 dage kan du vinde linkbuilding for 3000 kr.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Utroligt i ikke kan lade manden være, han kommer med et super tilbud tilmeld jer eller lad vær. Super fedt tilbud Henning - Har smidt en tilmelding!

vh AB

Takker, man kan vælge og se lidt på det som om at man ikke skal tro man er noget, du ved den gamle traver vi alle kender

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:10

Fashion-Seller:

Altså der er vel intet ved, at få 1000 modtagere, hvis ingen af dem har interesse i dit firma eller service, men kun signer up pga konkurrencen... Så ender det jo lidt som en FB like konkurrence, hvor du ik kan bruge modtagerne til noget efterfølgende...

Nu er det ikke sådan at du får indflydelse på hvordan jeg driver min gesjeft. Jeg ville ikke deltage i en konkurrence hvor man kan vinde dametrusser, for det kan jeg ikke bruge till noget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:27

Opti-web.dk | Henning:

Nu er det ikke sådan at du får indflydelse på hvordan jeg driver min gesjeft. Jeg ville ikke deltage i en konkurrence hvor man kan vinde dametrusser, for det kan jeg ikke bruge till noget.

Det var ment som et godt råd intet andet... 
Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:34

Fashion-Seller:

Det var ment som et godt råd intet andet...

Tak for det, det er min overbevisning at folk der tilmelder sig linkbuilding har en webside med et budskab de ønsker frem i verden, og disse er min målgruppe

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fashion

Opti-web.dk | Henning:
Altså der er vel intet ved, at få 1000 modtagere, hvis ingen af dem har interesse i dit firma eller service, men kun signer up pga konkurrencen... Så ender det jo lidt som en FB like konkurrence, hvor du ik kan bruge modtagerne til noget efterfølgende...

Kalder du det et godt råd - det er mere en vildledning end et godt råd - der er vel næppe nogen der tilmelder sig uden de har behov for enten viden og/eller den service der tilbydes!  Wink

Som det er sagt så lad dog tilbuddet have sin plads!

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)