Jeg har den senere tid søgt på nettet for at finde hjemmesider, som jeg kan skrive diverse artikler, nyhedsindlæg, anmelders osv. for. Der har på nuværende tidspunkt ikke været noget der fangede mig. Det kan der være flere grunde til, men jeg har dog et krav, og det er en eller anden form for betaling. Vi snakker ikke noget vildt, da jeg også gør det af interesse og for udviklingens skyld.
Kort om mig selv. Jeg hedder Frederik Brandt og går i 1.g på Mulernes Legatskole. Jeg er stadig en ung knægt, 17 år, men elsker at skrive, og drømmer og et fremtidigt job som journalist, hvor jeg ser udlandet som et af mine store mål. Hvis du vil vide mere om mig, så kontakt mig på mail: frederiksbrandt@gmail.com, så vil du kunne få cv og ansøgning tilsendt, for yderligere oplysninger.
Jeg vil gerne ind over genren elektronik. Det er selvfølgelig et bredt område, men det er noget der interessere mig, og noget jeg har lyst til at research på og skrive om. Når det så er sagt, så er jeg stadig åben over for det meste.
Angående pris, så har jeg ikke tænkt på noget specielt, da det afhænger af den tid jeg skal lægge i det. Jeg har på nuværende tidspunkt fået tilbud der hedder 1500 kr. fast månedsløn, hvor jeg skal skrive gennemsnitlig 5 dage om ugen. Dette virker for mig overkommeligt, men vil gerne høre hvad du har at tilbyde :-)