Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemtagelsesomkostninger??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens :)
Jeg går med en idé om at starte en webshop og jeg har fundet en fin idé om hvad mit produkt skal være, nu er problemet bare at jeg ikke kan finde hjemtagelsesomkostningerne.
Jeg har haft kig på et par leverandører hvor prisen pr. enhed står oplyst men jeg kan ikke finde noget om deres hjemtagelsesomkostninger :(
Derfor er mit spørgsmål til jer kloge mennesker at hvordan finder jeg frem til hjemtagelsesomkostninger..

Jeg håber i kan hjælpe mig med dette problem :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 22:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad dine hjemtagelsesomkostninger er afhænger jo af mange faktorer, såsom fragtomkostninger, transportforsikring, div. gebyre. bank omkosninger,  told og evt. punkafgift.  Så et entydigt svar er ikke muligt at give. Hvad dine omkostninger bliver afhænger jo af de indgåede handelsbetingels og leverings betingelse. Der er jo stor forskel på om du køber en vare FOB kina eller  DDP din adresse.

Ravn

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:50

Hej Ravn.
Tak for dit svar og jeg kan se at jeg måske har givet et ret utydeligt spørgsmål og det skal jeg beklage.
Det jeg også gerne ville vide var om der er nogle hjemmesider hvor jeg kan finde satser for hvad det koster at få vare som f.eks. Bukser eller bluser eller noget andet i den retning? Eller om man bare bestiller sine varer og så bare må tage pungen frem hvis der skal betales noget ved told eller punkafgift? :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)