Hej Aminoer. Jeg mangler en mand eller kvinde til at hjælpe mig med at lave en webportal. Portalen er noget som en faggruppe mangler og dækker kun erhvervsdrivende indenfor den gældene kategori. Personen skal komme fra midtjylland da vi skal holde nogle møder for at få det hele igang. Denne portal skal laves gratis sammen med mig men vi deler opstartsomk. og deler indtægterne når vi har startet siden op. Info kommer til mødet. Erfaring kræves dog da det er et lidt større projekt. Med venlig hilsen Marco Thorup |
Jeg tror det vil være godt hvis du kommer med lidt detaljer omkring den du søger, på en skala fra 1-10 hvor god skal personen være til:
- Programmering
- Design
- Søgemaskineoptimering
- Markedsføring (sociale medier, adwords m.m.)
- Konverteringsoptimering
Derudover er det vigtigt at du kommer med en eller anden indikation af hvor mange timer du forventer personen skal arbejde gratis, og det er inkl. møder, besvarelse af e-mails m.m.
Dvs antal timer fra start til slut indtil projektet er klar til at blive søsat og give indtægter. Jeg ved det er svært at beregne hvor lang tid programmering tager, men ofte skal du regne med 2-3 dobbelt af hvad du selv som ikke-programmør forestiller dig.
Har du lavet en komplet kravspecifikation så personen du søger kan gå direkte i gang, eller skal han også bruge tid på det?