Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i sælge??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa....

Vi er to studerende der gerne vil tjene lidt penge ved siden af den lille SU.
Vi kan lave professionelt design og programmering til alle kunder.
 
Hvordan ville i tage fat i kunden? Og sælge jeres produkt til firmaet?
skal man ringe først eller skal man komme og banke på døren og spørge pænt om han/hun vil have en hjemmeside?
 
Hvad er den bedste måde at få dem overtalt??
Indtil videre er det bar alm firmaer som tømrer, murer, lokale virksomheder... Hvordan skal vi sælge os selv og overtale dem om at købe vores side??
 
Håber i vil komme med nogen bud
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I skal sælge hjemmesider til håndværkere, skal I overbevise dem om, at de har brug for det.

Min lokale tømrer spurgte mig engang om, om jeg kunne lave en hjemmeside til ham - "sådan én skal man jo have".
Jeg spurgte ham, om han manglede kunder - hvis han gjorde, kunne han da godt tage at komme lidt hurtigere ud til mig, når jeg skulle have lavet noget. Svaret var, at han faktisk havde flere kunder end han kunne håndtere - derefter erkendte han, at han ikke behøvede en hjemmeside. I mellemtiden har nogen (jeg gætter på et familiemedlem) dog lavet en side til ham.
 
Den findes her:
(læg mærke til, at man skal trykke på logoet for at komme videre)
 
Jeg mener, at den side lever fuldt ud op til hans behov. Det tager stadig lang tid fra man ringer til han kommer.
 
Hvis I skal sælge hjemmesider, vil jeg foreslå jer at lave et godt salgsbrev, som I følger op pr. telefon. I vil få en milliard afslag for hver ordre, men det skal I ikke tage jer af - ring bare videre. Lav de første tre sider gratis for at have referencer at henvise til.
Sørg for, at man altid kan stole på, hvad I siger - lad være med at bilde kunderne ind, at de øger deres salg ved at have en hjemmeside - fortæl dem i stedet, at de måske kan få en bedre kontakt til deres eksisterende kunder - hvis altså hjemmesiden kan noget.
 
mvh Hans
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.... men hvordan skal vi præsentere os? Vi er jo kun studerende på 18 år :/...

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/12/2005 4:37:34 PM Forfatter: Anders Lund

Okay.... men hvordan skal vi præsentere os? Vi er jo kun studerende på 18 år :/...

Jeg vil da foreslå jer at slå på, at jeres ydelser er billige, fordi i samtidig er i gang med at samle erfaring - men at de stadig er på højt niveau, fordi I ikke stopper før opgaven er løst til kundens tilfredshed. Kombinér dette med en garanti- hvis kunden ikke bliver tilfreds indenfor en vis tid, skal han ikke betale - men må så heller ikke bruge resultatet.
 
mvh Hans
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 05
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

okay .... men så vores meget billige pris... Hvad kan vi tillade os at give for hjemmesiden til kunden?

 
// Anders
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I starter med at lave de første gratis (for at få referencer) så kan I jo altid spørger dem I har lavet dem for, hvad de ville have givet for arbejdet hvis ikke de lige havde været heldige at få det gratis.

Da de jo allerede har fået det gratis, så har de jo ikke noget problem med at svare ærligt.
 
Så har I en ide om prisen...

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders... Jeres alder er så absolut det sidste der afgører om I kan sælge et produkt. Jeg startede selv som 18årig, lignede én på 16... (gør jeg stadig ) men det afholdt mig ikke fra at få lokalmedierne til at bringe feteret information og mangfoldig spalteplads på mig, ud fra min geniale pressemeddelelse hvor ikke mindst alderen blev gjort til omdrejningspunkt.

TRO mig, den virker altid... så er spørgsmålet om det er vinklen I vil brage ud i verden med. Èn ting er sikkert... jeg ville ikke have været foruden, og slet ikke de mange lokalkunder jeg scorede på det...!
 
Held og lykke i Jeres arbejde med det jeg vil betegne som en krigszone salgsmæssigt
 
 
Fra København N
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest ville jeg nok sørge for at have en hjemmeside at henvise til
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)