Jeg er sikker på at lyd og video i den grad vil fylde meget i fremtiden når det gælder eksponering og informering på nettet. Virksomheder vil benytte det mere og mere... og der er næsten ingen grænser for hvilke idéer der kan opstå. Når det så er sagt, så har jeg en erfaring der fortæller mig at det ikke er nok bare at kunne lave lyd og video. Kunderne vil oftest også hjælpes på websiden. Derfor søger jeg en stærk og seriøs webmand/pige der sammen med mig kan skabe en virksomhed med både video, lyd og web på varehylden. Jeg har 15 års erfaring som opsøgende sælger/iværksætter, og kan ikke vente med at komme igang med ovenstående... Jeg trænger jeg til at komme i marken og få lukket nogle ordre!!! Jeg har brugt alt for meget tid på at blive dygtig til web, og jeg har nu endelig indset det... webkoder og jeg... vi er altså ikke det bedste par på isen! Nu vil jeg at tingene skal glide bedre, og at opgaverne bliver delt, for på den måde at gøre det mere lukrativt. Jeg er sikker på at jeg kan skabe en solid omsætning, og det skal siges, at jeg allerede på nuværende tidspunkt har nogle ret interessante kunder stalden ;O) En indledning på et partnerskab kunne eksempelvis være at vi samarbejdede og officielt figurerede som én enhed, men at vi til at starte med havde hvert vores regnskab, og at vi afregnede imellem os. Skriv til mig hvis du er frisk på ovenstående ;O) NB. uden at lyde for grov.... du skal altså være en haj til web... ikke en badebold!!! Hilsen René |
Hej René
Jeg kan hjælpe dig med det grafiske, men ikke selve kodningen og systemerne osv. Jeg ved ikke om du søger én person der kan det hele, eller flere til at udgøre et team?
Du kan se nogle af mine referencer på min midlertidige side: www.n-gd.dk