Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal købe en fodboldklub!

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MortenPedersen:
En fodboldskole i Afrika kunne være en ganske interessant idé, men det kræver vel, at nogle har kontakter der? og det kan jeg ikke rigtig prale af :)

Altså jeg har hørt det skulle være ret ''nemt''. Det kræver ikke så mange penge som england, danmark eller et andet eu-land og så må det altså være fantastisk at kunne give nogle fattige børn mulighed for at komme ud og hygge sig lidt med noget bold. Det er selvfølgelig helt op til dig selv, men jeg ville alligevel have det med i mine overvejelser eller i det mindste undersøge det ;)

Igen - Held og lykke med dit projekt!

Mvh.

Berti.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:10

Berti Kesmez:

Altså jeg har hørt det skulle være ret ''nemt''. Det kræver ikke så mange penge som england, danmark eller et andet eu-land og så må det altså være fantastisk at kunne give nogle fattige børn mulighed for at komme ud og hygge sig lidt med noget bold. Det er selvfølgelig helt op til dig selv, men jeg ville alligevel have det med i mine overvejelser eller i det mindste undersøge det ;)

Igen - Held og lykke med dit projekt!

Mvh.

Berti.

Jamen jeg vil da overhovedet ikke udelukke det. Jeg synes bare vi skulle se hvor mange der er interesseret i et projekt, og så lad os da diskutere hvad vi gør :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 16:18

MortenPedersen:
Jeg synes bare vi skulle se hvor mange der er interesseret i et projekt, og så lad os da diskutere hvad vi gør :)

Jeg synes da jeg sporer en vis interesse - også fra mig selv - så er det ikke noget med, at man laver en arbejdsgruppe, der sætter sig ned, og laver et oplæg til hvordan det kan gøres?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 16:19

Mads:

MortenPedersen:
Jeg synes bare vi skulle se hvor mange der er interesseret i et projekt, og så lad os da diskutere hvad vi gør :)

Jeg synes da jeg sporer en vis interesse - også fra mig selv - så er det ikke noget med, at man laver en arbejdsgruppe, der sætter sig ned, og laver et oplæg til hvordan det kan gøres?

jeg er også frisk på det

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:23

Jeg er også helt sikkert klar til at kigge på noget i Afrika ;-) 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:38

Spændende!

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:00

Jamen fedt! Måske der var nogen der kunne lave en hjemmeside/debatforum eller et eller andet ( Jeg er ikke selv så teknisk anlagt :) ) Mon ikke det er lidt nemmere end at diskutere det her.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ihvertfald frisk på ideen, da jeg iforvejen er ved at undersøge markedet, har godt nok overvejet at starte op i enten Danmark eller Tyrkiet, men andre lande er bestemt heller ikke udelukket. Jeg syntes vi skulle starte et fb-gruppe (lukket/hemmelig) og eventuelt samle os og overveje mulighederne. 

Mvh. S.Koca

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 17:13

Jeg syntes det lyder spændende, men syntes Afrika lyder urealistisk. Hvor mange af os her kan tage til afrika og arbejde og støtte op omkring en sådan klub?

Jeg syntes helt klart det ville være sjovere hvis man fik fat i en danmarksserieklub, som en nævner måske på Fyn/Trekants-området, midt i landet hvor alle kan komme til.

Som en anden stiller ? ved, skal der selvfølgelig være nogle gode netværksmuligheder for dem af os der har virksomheder. Nogle arrangementer som man som sponsor/aktionær kan deltage i, både i forbindelse med kampe, og uden for banen.

Jeg var selv med i projektet med at købe en engelsk fodboldklub, men det var for stor en mundfuld for dem der stod for det, og nok for urealistisk (min personlige mening). Derfor syntes jeg en lille klub i serie 1 eller danmarksserien er super til at starte med, så kan vi stille roligt bygge op.

Ser frem til at høre mere..

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:17

hvem laver den fb gruppe?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)