Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige webhoteller?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Casper Jensen:
Efter et år, betaler jeg 100 kr pr år.
umiddelbart tager hverken gratisdns (derfor navnet) eller webhosting.dk noget for DNS hosting så 100 kr er vel for meget

Men tror du ikke at de 100kr er for webhotel også og ikke bare domænet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45

Casper Jensen:

Jeg har i tankerne at købe et par domæner snart, men jeg vil rigtig gerne høre hvor i har jeres sider host'ed, og hvad prisen er.

Jeg har kun et domæne ligenu, og der betaler jeg 200 kr pr år. Er det dyrt? Hvad bruger du, og hvad er prisen? 

16-17 kroner per måned synes jeg er en meget fair pris for et webhotel. Jeg har efter at have prøvet en lang række danske hosts alle mine dansksprogede sites på pro-webhoteller fra Meebox.  UnoEuro, Pil.dk og SolidoHosting plejer også at få gode ord med på vejen her på Amino.
Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 20:52
Jeg har indtil videre brugt Unoeuro til mine 3 domæner. Planen er at købe yderligere 2 domæner og der vælger jeg Meebox, da det er billigere.

Jeg har dog kun rosende ord at sige om UnoEuro.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:00

jeg ligger hos meebox pro og jeg betaler kun 99 kroner om måneden med min strip side når trafik stiger kan du bare købe et af deres dyrere løsninger , det er billigt og stabilt webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:27

Er supertilfreds med Meebox, hvor jeg både har benyttet deres billigste webhotel og pro-udgaven. Super support og god oppetid. Jeg bruger dem til Prestashop og et dedikeret pro-hotel til LiveZilla med et site med rigtig mange besøgende. UnoEuro er jeg lidt tilbageholdende overfor, idet jeg er ved at bygge en PrestaShop op for en, hvor det ikke kører særlig godt - siden går rigtig tit ned, når jeg sidder og opdaterer den. Men det kan sagtens være, at UnoEuro er gode nok til f.eks. Wordpress sites.

Nå, men det var jo webhoteller med hosting. Hvis du betaler 100 kr. pr. år blot for et domæne, betaler du for meget.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 22:40

Jeg har kun et domæne og har One.com

Domænet betaler jeg 60 årligt for og 3 GB webhotel med mail og alting betaler jeg 108.

med oprettelse og det hele koster første år 322,50 inkl moms.
Det har jeg været ganske tilfreds med so far :)

Ved dog ikke hvordan med at have flere domæner til samme server eller sådan...
Overvejer selv at undersøge nærmere :)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:59

Casper Jensen:
Jeg har i tankerne at købe et par domæner snart, men jeg vil rigtig gerne høre hvor i har jeres sider host'ed, og hvad prisen er.

Hvis du vil se priser på billige webhoteller, så har jeg indtil videre samlet 42 af slagsen på Webhotel-Tjek.

200 kroner per år for et domæne lyder forholdvis dyrt (afhængigt af, hvad det er for et .TLD). Jeg har webhoteller hos Meebox, One.com og Wannafind og prisen spænder mellem ~300 - ~1900 kroner per år (ekskl. domæner).

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:04

Jeg kan så sige, at one.com og gigahost.dk ikke kan bruges, hvis man prøver at drive nogen som helst form for forretning, hvor man forventer god oppetid og ikke mindst support. Til feriebilledbloggen fra Spanien eller familiens ønskeliste til jul - så virker det ok. Men ikke til en virksomhed, hvor man forventer, at folk kan besøge ens side - altid. Og deres support er i øvrigt en by i Rusland, hvis du er heldig, får du svar efter en uge. Og så er one.com jo faktisk også dyrere end de andre, der har fået rigtig gode reviews (Meebox, UnoEuro f.eks.)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 23:08

Absolut ikke enig...
Deres chatsupport er meget behjælpelige og har aldrig ventet mere end 1 dag på svar fra support hvis jeg har mailet dem i stedet...

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:14

Jeg har webhotel både hos one.com og meebox. One er noget tung, dvs den er meget langsom, derimod meebox køre super.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)