Hej med jer Jeg har et produkt som netop er blevet klar til at lancere på det danske marked. Der er tale om et webbaseret CRM system som potentielt henvender sig til alle typer virksomheder med ansatte, men som formegentlig er mest interessant for virksomheder med 50 ansatte eller mere. Produktet er mig bekendt ikke noget der findes tilsvarende af på markedet, og det er noget jeg har hørt flere store virksomheder efterlyse. Allerede nu har vi 2 store virksomheder (samlet over 1.000 ansatte) der blot går og venter på at få en dato for en salgspræsentation. Din opgave bliver ganske enkelt at tage ud til potentielle kunder, og lukke salget. Salgsmateriale, PowerPoints, opstart og uddannelse af de nye kunder osv. tager vi os af. Jeg forestiller mig at vi starter med 10 salgsmøder, og beslutter farten når vi har erfaringen fra dem. Om du foretrækker at blive aflønnet med et fast beløb pr. møde, pr. salg - en procentdel af salgsbeløbet eller andet, så er det noget vi kan tale om. Det er også helt op til dig om du selv vil finde interesserede kunder, eller om du vi skal tage og af mødebookingen og du blot får en dato og en adresse, og så ved du at der sidder en interesseret køber klar. Vi har selv store forventninger til salget, og det er nemt at vise en god ROI på salgsmødet, med de priser vi har, sammenholdt med de besparelser de kan opnå ved at have systemet. Vi forventer at starte ud med kun én sælger, indtil de første kunder er velimplementeret - derfor bedes du skrive ganske kort hvad din erfaring er indenfor salg/key account og evt. sende et CV, så tager vi nærmere snak derefter. Jeg ser frem til at høre fra jer! /Morten |
Søger freelance key account / sælger til nem salgsopgave!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)