Kære Designer Jeg skriver til dig med en forretningsidé. Jeg læser selv på handelshøjskolen og er ved at skrive mit speciale i samarbejde med en kinesisk tekstilvirksomhed der ønsker at etablere et nyt tøjmærke på det Kinesiske marked. Jeg har boet i Kina i 6 måneder hvor jeg arbejdede på Den Danske Ambassade i Fashion, Design og Retail sektoren, og har senest været derover én måned i forbindelse med dataindsamling til specialet. Sideløbende med specialet har jeg gennem længere tid haft kontakt med en virksomhed fra Hong Kong der med deres egne ord "supplies “individuation fashion” accessories to consumers with unique creative designing, meticulous material and comfortable leather products.” De har 110 butikker fordelt over hele Kina og ønsker en række nye produkter målrettet mod Kinesiske mænd i alderen 30-45 år. I den forbindelse har jeg foreslået dem at inkludere noget dansk design, og det er de meget interesseret i. Dit input vil i først omgang være 2-3 designs af eksempelvis en punge eller taske. Jeg har yderligere specifikationer hvis du/i finder projektet spændende og kan kontaktes her eller på mikkel.kring@gmail.com De bedste hilsner, |
Få solgt dit læderdesign i Kina
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)