Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er,

Jeg står og skal starte en lille virksomhed, og dertil er jeg på udkig efter et webhotel. Hvad kan I anbefale? Vigtigst af alt er, at trafikken er ubegrænset.

På forhånd tak.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:52

Jeg vil IKKE anbefale:

Web10 - Useless PHP Support og ingen forståelse fra support. Kan slet ikke få wordpress til at fungere ordentligt derinde, skal lave alt muligt man ikke burde bare for at få det acceptabelt.

GoDaddy - Svært at sætte op, meget inkompetente supportmedarbejdere. Jeg bruger dem dog stadig selv, men tvivler på jeg vil forny noget der. Dog fornuftige priser og en måde at samle det hele på.

Til International trafik hører jeg kun godt om Bluehost, for det danske marked har jeg hørt gode ting om unoeuro, men jeg vil lige lade andre kime ind også.

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 03:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

xxxx  - Kan KUN anbefales! Billigt, hurtigt og sikkert! [Affiliate link slettet af moderator]

har købt to domæner, for næsten inden penge! Kan anbefales!

De har også en rigtig god service!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 796
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 06:27

Hej

Her har jeg skrevet lidt ind på min blog omkring hjemmesider http://www.jesperbok.dk/webhostingdansk 

Der kan du finde det som du ønsker og alle sammen kender mange af de her hjemmesider i danmark. :) 

jeg har købt min hjemmesider hos mlhosting.dk og det er utroligt nemt og godt stede at start sin programmerning verden på :) og de er god til at hjælp dig hvis det er der er problemer med tingen :)

DOG VIL JEG IKKE KØBE SURFTOWN,, da jeg kun har haft dårlige ting omkring dem!.. jeg høret tit at deres server går ned ellers er der et eller andet galt med dem , jeg synes at server skal server hele tiden og det gøre min server hos mlhosting også. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 07:27

Hey Animal,

Først og fremmest godt nytår! :)

Jeg har efterhånden været rigtig mange hosting løsninger igennem, og der er virkelig mange hosting firmaer derude som lyder virkelige gode, direkte telefonsupport, svare emails indenfor 60 minutter og har aldrig nedetid, fri plads og endda fri trafikken, og alt sammen for den nette sum af 9kr om måneden... ( og ikke kun Surftown jeg her tænker på.. )

Så derfor vil det være rigtig interessant at høre lidt mere om hvilke krav du har tænkt dig at stille til din hosting udbyder.

Så...

Siden du ønsker fri trafik er der vel tale om et videohosting site? eller ihvertfald et site hvor der skal streames/downloades meget fra?

Her skal du være opmærksom på at ikke alle "ubegrænset trafik"-tilbud er helt ubegrænset, de falder som regel under en paragraf i kontrakten hvor det er et "rimeligt ubegrænset trafik forbrug" der bestemmes af din hosting udbyder.

Vær derfor realistisk, hvor store filer vil du sende fra dit webhotel? og hvor mange gange om dagen vil du gøre det?

Hvor meget plads har du brug for?

Er det okay for dig at have kun 5 gb plads, så længe trafikken er ubegrænset?

Hvor er dine slutbrugere?

Europa, USA, Asien? Måske kun i Danmark? Er det vigtigt for dig de har en super hurtig forbindelse til din hjemmeside eller er det okay det halter lidt hvis de eksempelvis sidder i USA?

Hvis jeg var dig ville jeg gå efter en cloudbaseret løsning, på den måde kan du dække flere clusters med høj hastighed.

Samtidig er du også med en cloudbaseret løsning langt bedre dækket ind drift mæssigt, du vil aldrig komme til at stå i samme problem som de mange tusinde Surftown kunder gjorde sidste år hvor deres hjemmesider blev blanke pga. oversvømmelse i en kælder.. Skyen svæver højt, også over de danske regnskyer :)

Samtidig kan dine ressourcer nemt skrues op når din side forhåbentlig bliver rigtig populær.

Jeg er enig i at Godaddy ikke er den bedste hosting partner, men de er gode når det kun drejer sig om domænehåndtering.

Som sagt har jeg siden 2001 haft rigtig mange hosting providers og endnu flere sites.. Efter utallige problemer, bl.a. med at få Magento og Joomla til at køre optimalt besluttede jeg at starte Trendlining hvor vi tilbyder skrædersyede hosting løsninger. Normalt udbyder vi ikke disse til tredjepart men kun til de kunder vi designer og programmer hjemmesider for, simpelthen for at sikre vores høje kvalitet og gennemgående kendskab til hver enkelt kundes behov.

Hvis du kan beskrive dit projekt lidt nærmere, gerne i en PM eller her, kan jeg sagtens se om vi kan leverer en løsning der dækker netop dine behov.

Med venlig hilsen

Julian Christmas

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vil klart anbefale MeeBox.net. De er super professionelle og så har de webhoteller til billige priser, og man får virkelig meget for pengene.

Har tidligere anvendt SurfTown, Web10, One.com, UnoEuro og mange flere, men aldrig har jeg haft et webhotel, hvor der er gjort så meget ud af kundeservice. Og har faktisk aldrig oplevet nedetider på deres servere.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 07:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil anbefale UnoEuro, jeg hoster min blog og nogle andre domæner på et Bronze Suite. De har god support på deres side og på Twitter.

Hvis du bruger denno UnoEuro Rabatkode får du 3 måneders gratis ekstra periode på webhotellet Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15

Jeg vil gerne anbefale meebox.net eller unoeuro.com.

Den førstnævnte har den bedste support og højeste disk plads, men den sidste har ubegrænset trafik og bestemt heller ikke dårlig support. Hvis du vælger en af de to skulle det ikke gå helt galt :-)

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 10:23

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 10:25

Morten Fröhlich:

Jeg kan jo anbefale vores egne webhoteller med fri trafik, php, asp eller combi, fri email konto, spamfilter, virisscanning osv

http://ewebsystems.dk/sammenlign-webhoteller/

Dyrt! I forhold til fx. UnoEuro eller Meebox

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)