Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tvangsauktioner.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

skulle der være et sødt menneske der kunne låne mig sit login til tvangsauktioner.dk

Godt nytår 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Nu er en konto, som alt andet, altid personligt. Derfor vil jeg da fraråde alle at låne deres konti ud.

Det kan måske også være imod sidens betingelser, uden at kende dem.

:-)

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 21:49

ville os bare ha den flinke person skulle mail mig salgs opstillingen;) vil ikke rode rundt i ders personlige profil

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:55

Vask:

ville os bare ha den flinke person skulle mail mig salgs opstillingen;) vil ikke rode rundt i ders personlige profil

Selvfølgelig. Men er det ikke rimelig åbenlyst at tvangsauktioner.dk gerne vil modtage et vederlag for opstillingen? Ellers kunne du jo blot oprette dig som gratis-bruger, gratis ?

Fra ballerup
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 21:59

jo bestemt, og forstår jeg skam os godt vi vil jo alle gerne tjene penge, 

men en gratis bruger kommer man igen steder med, man skal bruge en basis profil til ca 400kr. og det er lidt mange penge for et kig på et papir 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Vask:
men en gratis bruger kommer man igen steder med, man skal bruge en basis profil til ca 400kr. og det er lidt mange penge for et kig på et papir 

Syntes da også jeg bruger mange penge på Diesel, på de 65.000 årlige km jeg transportere mig, men vi alle er nødt til at betale ved kasse 1, hvis vi vil have det produkt, som det konkrete firma udbyder. 

Udbud, og efterspørgsel :) Sådan er købmandsskab :) Du får sgu nok ikke meget opbakning herinde, blandt en flok købmænd ;)

Fra Tindbæk
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:19

hvis det er "salgs" opstilling du skal kikke siger du bare nej tak når log in kommer

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Tvangsauktiondanmark.dk Skrevet kl. 19:37

Nu er den auktion du ville kigge på afholdt for længe siden, men på www.tadk.dk er alle auktioner samlet og salgsopstillinger er gratis at downloade og uden registrering. Sitet er nyt, så det er fortsat kun ganske få ejendomme der har vedhæftet salgsopstillinger, men kig ind med mellemrum da der løbende vil komme flere salgsopstillinger til rådighed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)