Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla! / Virtuemart netshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

En af mine venner har fået tilbudt at få lavet en shop i Joomla / Virtuemart

Grunden til at jeg spørger lidt omkring er at det er tilbudt i forbindelse med at et firma holder kursus i programering i ovenstående shop system også kan han så få en praktikant og lave hans shop

Jeg kender det ikke selv og ville gerne have lidt input om systemet

evt se joomla.dk

Finn

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:48
Hej Finn,

Virtuemart er uden tvivl den mest populære shop komponent til joomla - og for øvrigt udviklet af en dansker. Funktionsmæssigt er det helt sikkert noget der er værd at overveje.

Den store fordel ved virtuemart/joomla kombinationen er, at man får et system der konstant udvikles på, og hvor det er nemt at finde hjælp. Også hvis man vil til at arbejde med en anden designer eller programmør.

Minussiden ved virtuemart er, at den er blandt de mere besværlige at designe til (men det er vist ikke relevant ift. hvad du beskriver), samt at den kan være lidt svær at optimere til søgemaskiner osv. Det kan gøres, men helt optimalt er det ikke.

Jeg har før brugt virtuemart og tør roligt anbefale det. Jeg bruger det dog ikke selv længere til nye projekter, alene fordi det er for besværligt at implementere designmæssigt.

Hvis du har noget mere konkret du vil vide om systemet siger du bare til, så skal jeg se om jeg kan svare - ellers er der sikkert nogle andre der kan.

Mvh.

Mathias
P.S. for information om virtuemart finder du helt sikkert mest på www.viirtuemart.net

Arbejder med online salg og design.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 12:46
Tak for hurtig svar

- det er sq skønt herude på Amino

- altid nogle der er hurtige på tasterne ;0)

Jeg kikker lige lidt sider igennem

Finn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)