Jeg søger en fast samarbejdspartner som kan levere mellem 10-20 møder månedligt i og omkring Østjylland. På sigt udvider vi området.
Vi sælger websites/webshops til små og mellemstore virksomheder - og især her er konkurrencen stor. Historisk set har vi dog haft succes og leveret tilfredsstillende løsninger. Nu ønsker vi for alvor at lægge kræfterne i, og har derfor brug for nye potentielle kunder.
Jeg har tidligere været i dialog med flere telemarketing bureauer - og desværre med tvivlsom resultat i mange tilfælde. Derfor har jeg nogle kriterier, som jeg er på jagt efter:
- I kan selvstændig og kontinuerligt finde gode emner/leads. Dvs I kan tænke selv.
- I har en track-record som er imponerende - dvs. I kan fortælle mig en præcis hitrate/møderate på en lignende kampagne.
- I kan lave nydelige oversigter, over hvor mange I har ringet til i en kampagne, og hvad resultatet har været. Altså X% tog aldrig telefonen, X% snakkede i med, og ud af dem X% møder.
- I kan levere til tiden. Dvs. hvis vi ønsker 10 møder på en uge, så skal I have resurserne til at finde dem.
- Levere en nydelig oversigt over et møde til os per mail.
- Have referencer (Min. 3) som vi kan kontakte og høre om jeres resultater og måde at arbejde på.
Igangsætning fra ultimo januar eller primo februar.