Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af detailbutik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg overvejer at starte detailbutik i Nordsjælland men har behov for lidt personale da jeg ikke selv kan være til stede i butikkens åbningstid som kunne være f.eks. 18 timer om ugen.

For at holde omkostninger nede tænker jeg om der findes en måde at undgå personale omkostninger til at starte med, og i den forbindelse overvejer jeg om følgende vil være en mulighed:

1) Finde en partner som kan være i butikken og hånterer kunder samt ordre fra webbutik uden der betales løn før firmaet lave et overskud som kan tåle lønninger.

2) Finde en anden selvstændig som driver andet firma som måske mangler kontor og evt. udstilling. Tilbyde gratis husleje, pc, tlf, osv. imod at denne person tager imod de kunder som kommer i butikken i den f.eks. 18 timers åbningstid.

Hvad synes i, hvad skal man satse på af dette eller skal man overveje helt anderledes?

DBH

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:15

Havd vil du sælge?

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 7. Jan 10
Skrevet kl. 21:19

Møbler :-)

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:26

Hvis du vil give din kunder en ordenlig betjening, tror jeg ikke du kan finde nogle der vil gør det gratis. Du bliver nød til selv at være der.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 7. Jan 10
Skrevet kl. 21:33

Tror jeg godt vi kunne blive enige om, men hvis jeg springer 100% ud i det og selv skal være til stede giver jeg afkald på min faste hyre jeg idag har andet sted fra.
Så håber en anden løsning vil være muligt...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)