Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mails kommer frem med html fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Vi har for første gang i dag sendt Advertise.dk nyhedsbrev ud. Inden vi sendte testede jeg både til min egen outlook konto og hotmail. Og det virker fint. Jeg fik dog svar fra en bekendt, der er tilmeldt på advertise.dk, at der er teknisk fejl i mailen og at den ikke virker som HTML. Han har både modtaget mailen i outlook og i gmail med fejl...  Kan der være en logisk forklaring på hvorfor jeg i outlook modtager uden fejl og han modtager med fejl?

Sådan ser starten ud af fejlen:

On 4/30/07, Advertise. dk <info@advertise.dk> wrote:
Content-Type: text/html; charset=windows-1254

Content-language: TR;

X-Sender: < info@advertise.dk>

X-Mailer: PHP

MIME-Version: 1.0

Message-Id: <E1HiUkX-00034Z-00@web1.gigahost.dk>
Sender:  < kostak@web1.gigahost.dk>
Date: Mon, 30 Apr 2007 14:13:01 +0200

<span style=''font-face: Arial; font-size: 15px;''><strong>Kære Website ejere,</strong></span><br />

<br />

<span style=''font-face: Arial; font-size: 12px;''>Først og fremmest tak til jer alle for tilmelding<br />

<br />

Her er vores første nyhedsbrev og vi har et godt sommertilbud til jer alle i hele maj måned 2007.<br />

<br />

Har du brug for at få designet et banner, der er til at betale? Lige nu tilbyder vi bannerdesign fra kr. 149,- (ekskl. moms)<br />

<br />

Priseksempler:<br />

<br />

120x60 Banner = kr. 149,- (spar 40%)<br />

120x200 Banner = kr. 199,- (spar 50%)<br />

468x60 Banner = kr. 199,- (spar 50%)<br />

728x90 Banner = 249,- (spar 50%)<br />

<br />

(Alle Priser er ekskl. moms)<br />

<br />

<br />

Ved bestilling af 3 bannere eller derover ydes yderligere 10% i rabat. For yderligere info skriv til os på info@advertise.dk<br />

<br />

<br />

<br />

Linkpartner?<br />

Kunne du tænke dig at være vores linkpartner? Under partnerlinks på advertise.dk vil vi gerne tilbyde dig et link, hvis du samtidig kan tilbyde os et link på dit site.<br />

<br />

Kontakt os på info@advertise.dk<br />

<br />

<br />

<br />

Med venlig hilsen<br />

<br />

<br />

William Atak<br />

<br />

Advertise.dk<br />

Atak & Co. ApS<br />

</span>

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:25
Hej,

Jeg har modtaget nyhedsbrevet uden problemer. Bruger Outlook Express 6.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:35
Hvilken version af Outlook bruger han? Det har nemlig en hel del at sige. Den nyeste Outlook byder på enormt mange udfordringer - det har min kollega blogget lidt om. Det samme gør sig gældende for GMail, igen har min kollega blogget. Find først ud af hvilken Outlook-version han bruger, så kan vi tage den dér fra. :)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:58
Hej Christoffer og David,

Tak for jeres svar... Det var vist ikke en overordnet fejl... MEEEEN....  Der er noget helt andet der er gået galt... Vi sender mailen ud via et nyhedsbrev system, og mens den sendte kæmpede den godt nok... Og lidt efter mailen var sendt ud fik jeg mails fra nogle website ejere, der er tilmeldt på advertise.dk - Samme mail er sendt 23 gange  Så noget er gået helt galt... Rimelig nederen....

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 17:27
Lur mig om ikke det er noget ballade med fortolkning af \r og \n - jeg sad selv med noget lignende engang. Jeg skal ærligt erkende at jeg ikke helt kan huske problematikken nøjagtigt, men det var vist ved udsendelse via postfix fra en freebsd server, hvor mange klienter (især MS-klienter tror jeg) tolkede \r\n som 2 (to) linieskift, hvilket gør at allerede efter den første header, bliver resten af mailen betragtet som content. Dermed læses bl.a. din html-header ikke.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)