Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skyder mit site igang d. 1. januar - Kan I hjælpe mig med et godt launch?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Amino'er.

Nu har jeg længe gået med lysten om at skyde et site igang, og nu har jeg simpelthen besluttet mig at gøre det. 

Sitet omhandler musik, specielt ny musik. Jeg har samlet en flok nye og spændende kunstnere, som jeg synes fortjener mere opmærksomhed. Idéen med siden er at samle fed ny musik fra alle genrene, og gøre det lettere at opdage ny musik. 

Jeg har arbejdet super meget på sitet, og jeg er selv rigtig tilfreds med resultatet. Jeg håber selvfølgelig på et super launch, og har nappet mig 29 fans på Facebook-siden indtil videre. 

Derfor tænkte jeg, om man kunne friste nogle af jer med konceptet? Det skal jo helst være dem der rent faktisk er interesserede i siden, som like'r den, så hvis nogle af jer synes det lyder spændende, tager jeg gerne imod flere "Synes Godt Om'ere". 

Jeg giver gerne igen med et like eller to, da jeg jo ved at masser af jer selv har iværksætter-lysten i jer :)

Jeg glæder mig sindssygt meget til at komme igang, så jeg tænkte lige at jeg ville smide en tråd på gode gamle Amino. 

Teaser siden kan i se lige her: www.lytter.dk .

Facebook-siden ligger lige her: http://www.facebook.com/pages/Lytterdk/289772441067006

Jeg takker dem som har lyst til at støtte :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:57

you should in the very least have a email opt in on that page to get a bunch of people on your list.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:02

Mikael:

Hey alle Amino'er.

Nu har jeg længe gået med lysten om at skyde et site igang, og nu har jeg simpelthen besluttet mig at gøre det. 

Sitet omhandler musik, specielt ny musik. Jeg har samlet en flok nye og spændende kunstnere, som jeg synes fortjener mere opmærksomhed. Idéen med siden er at samle fed ny musik fra alle genrene, og gøre det lettere at opdage ny musik. 

Jeg har arbejdet super meget på sitet, og jeg er selv rigtig tilfreds med resultatet. Jeg håber selvfølgelig på et super launch, og har nappet mig 29 fans på Facebook-siden indtil videre. 

Derfor tænkte jeg, om man kunne friste nogle af jer med konceptet? Det skal jo helst være dem der rent faktisk er interesserede i siden, som like'r den, så hvis nogle af jer synes det lyder spændende, tager jeg gerne imod flere "Synes Godt Om'ere". 

Jeg giver gerne igen med et like eller to, da jeg jo ved at masser af jer selv har iværksætter-lysten i jer :)

Jeg glæder mig sindssygt meget til at komme igang, så jeg tænkte lige at jeg ville smide en tråd på gode gamle Amino. 

Teaser siden kan i se lige her: www.lytter.dk .

Facebook-siden ligger lige her: http://www.facebook.com/pages/Lytterdk/289772441067006

Jeg takker dem som har lyst til at støtte :)

Spændende! Glæder mig til at se/læse mere! Lancerer selv et nyt, stort internationalt musik-website i februar (hvis alt går efter planen). Jeg ville dog gerne se mere, før jeg "liker".

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 22:10

Helt fair! Siden er som sagt live fra d. 1. januar, så jeg håber du vil tjekke den ud :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:38

jeg glæder mig til at se side happy nyt år Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 01:57

Glæder mig! masse support herfra! Big Smile

Hele webløsninger, eller selvstændige scripts
Smid en mail: jacsebl@hotmail.com Smile

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 03:33

Glæder mig til at se det! :-)

- Jonathan

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:58

Tak for støtten alle sammen, det er sgu bare super :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  www.spotmi.dk Skrevet kl. 18:28

Det lyder spændende! Specielt thumbs up på en lille detalje: dit farvevalg. Den mørke og lyse grå står i flot kontrast til hinanden, hvilket ser ret prof ud.   

Jeg kigger med!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:37

Lidt nysgerrig! Den turkis/lyseblå farve og den mørke baggrund på dit grafiker-website...vil du også bruge de farver på dit musik-site? Det er nemlig nøjagtig de farver, min grafiker har benyttet på webdesignet til mit eget kommende musikanmelder-website! Smile

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)