Hey alle Amino'er. Nu har jeg længe gået med lysten om at skyde et site igang, og nu har jeg simpelthen besluttet mig at gøre det. Sitet omhandler musik, specielt ny musik. Jeg har samlet en flok nye og spændende kunstnere, som jeg synes fortjener mere opmærksomhed. Idéen med siden er at samle fed ny musik fra alle genrene, og gøre det lettere at opdage ny musik. Jeg har arbejdet super meget på sitet, og jeg er selv rigtig tilfreds med resultatet. Jeg håber selvfølgelig på et super launch, og har nappet mig 29 fans på Facebook-siden indtil videre. Derfor tænkte jeg, om man kunne friste nogle af jer med konceptet? Det skal jo helst være dem der rent faktisk er interesserede i siden, som like'r den, så hvis nogle af jer synes det lyder spændende, tager jeg gerne imod flere "Synes Godt Om'ere". Jeg giver gerne igen med et like eller to, da jeg jo ved at masser af jer selv har iværksætter-lysten i jer :) Jeg glæder mig sindssygt meget til at komme igang, så jeg tænkte lige at jeg ville smide en tråd på gode gamle Amino. Teaser siden kan i se lige her: www.lytter.dk . Facebook-siden ligger lige her: http://www.facebook.com/pages/Lytterdk/289772441067006 Jeg takker dem som har lyst til at støtte :) |
you should in the very least have a email opt in on that page to get a bunch of people on your list.