Hej, Vi leder efter en rigtig dygtig sælger, der kan afsætte vores modetilbehør til modebutikker øst for Storebælt. Vi har idag en sælger, som kører vest for Storebælt, så måske er der en virksomhed, der har lyst til at dele sin sælger os og så kunne vi dele vores, så vi kunne lave noget synergi. Vi deltager på modemesserne i København og er jævnligt eksponeret i ugebladene. Ser frem til ideer. Mvh Fashiontrade, |
Skal vi dele sælgere?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Spørger grundet en af min buddies muligvis skal have en mand rundt i Jutland til hudplejeklinikker... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hej Jeg har desværre ingen sælger jeg kan tilbyde dig, men jeg har nogle flotte lædertasker som jeg søger en eller flere sælger til at sælge rundt i hele landet. tror du at den sælger du har nu ville være intereseret i at sælge nogle tasker for os? Vi har en fysisk butik i Hvidovre med gaver og brugskunst, og så barsler vi snart med en webshop, hvorfra taskerne også skal sælges. Taskerne egner sig godt til modebutikker, men gå ind på www.hittentit.dk der kan du finde vores tasker, (søg under kvinde og derefter tasker), så du kan se hvad jeg snakker om. Hilsen Karina |
Hej Karina, Nu var det mest, hvis man kunne hjælpe hinanden, så hvis du havde en dygtig sælger på Sjælland, kunne det evt. blive aktuelt med noget samarbejde. Mvh JØ |
Hej Lasse, Jeg tænker på ét firma, som henvender sig primært til modeforretninger, taske- og accessorybutikker. Mvh JØ |
Hej JØ Det var også det jeg tænkte, at når jeg kan finde en sælger så kunne vi måske hjælpe hinanden. Men jeg tænkte at du først skulle se om stilen passer til dine varer. Karina |
Hej Karina, Jo, det er klart at tingene skal passe samtidig med at produkterne konflikter. Giv endelig lyd, Mvh JØ -kunne evt. sende dig nogle produktfotos. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)